شورای شهرصفحه اصلی

حجت نظری: عدم حضور رباطی در سازمان ورزش تخلف است/ هیات تخلفات باید ورود کند

حجت نظری مسؤول کمیته ورزش شورای اسلامی  شهر تهران درباره بلاتکلیفی سازمان ورزش شهرداری تهران، گفت: متأسفانه در جریان فرایند مدیرعامل سازمان ورزش نیستم، دوستان در شهرداری تهران در حال انجام این کار هستند و شاید تلقی‌شان این است که شورا نباید در امور اجرایی دخالت کند.

 

اعلام فراخوان در این شرایط درست نبود

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه حدود ۱۰ روز است این سازمان بدون رئیس است،‌گفت: این کار درست نیست و مکرراً در این باره تذکر دادیم. اعلام فراخوان در این شرایط درست نبود. زمانی فراخوان می‌دهیم که در ابتدای دوره باشیم و شناختی نسبت به مدیران نداشته باشیم، فراخوان دادن در این مقطع درست نبود.

استعفای آقای رباطی پذیرفته نشده است

نظری در خصوص استعفای رباطی گفت: استعفای آقای رباطی سرپرست سازمان ورزش پذیرفته نشده است و ایشان باید به دستور مافوق خود عمل کرده و در محل کار حضور می‌یافت و عدم انجام این کار تخلف است.

رباطی نباید محل کار خود را ترک می کرد/ باید هیأت تخلفات در این زمینه ورود کند

عضو شورای شهر تهران با تأکید بر این موضوع که استعفا دادن یک فرایند است، گفت: این فرد یک طرفه استعفا داده اما مقام بالادستی‌اش موافقت نکرده و ایشان چون مستخدم سازمان است نباید محل کار خود را ترک می‌کرد و به نظر می‌رسد باید هیأت تخلفات در این زمینه ورود کند.

حتماً کسی که استعفا می‌دهد گله‌مندی دارد

وی در پاسخ به این پرسش که شنیده می‌شود آقای رباطی گله‌مندی‌هایی داشته که استعفا داده گفت: حتماً کسی که استعفا می‌دهد گله‌مندی دارد، فردی که رضایت داشته باشد استعفا نمی‌دهد اما به هر حال ایشان باید به حرف مافوق خود گوش می‌کرد و پستش را ترک نمی‌کرد. با این کار سنگ روی سنگ بند نمی‌شود. سیستم نظم و انضباط می‌طلبد و همه باید رعایت کنند.

سرپرست فقط ۴ ماه/تذکر داده ایم

نظری در پاسخ به این پرسش که تا پایان سال جاری رئیس سازمان ورزش انتخاب می‌شود، گفت: در حال حاضر حضور سرپرست هم در این سازمان تخلف است چرا که قانوناً یک فرد نمی‌تواند بیش از ۴ ماه در یک پست سرپرست بماند و آقای رباطی یک سال است که سرپرست است و خود این اقدام تخلف است و باید تعیین تکلیف شود.

وی تأکید کرد: تذکرات متعددی در این زمینه داده‌ایم و این موضوع حتماً باید مورد بررسی قرار گیرد.

منبع: فارس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا