اجتماعی و فرهنگی

معاونت توسعه منابع انسانی شهرداری تهران اعلام کرد: اعمال افزایش ۳۰ درصدی حق جذب پرسنل ثابت شهرداری تهران از اول اسفند ماه

بر اساس ابلاغ وزارت کشور مبنی بر افزایش ۳۰ درصدی فوق‌العاده جذب کارکنان ثابت شهرداری ها که به تصویب هیات دولت رسیده بود؛ احکام افزایش حق جذب پرسنل ثابت شهرداری تهران صادر شد و در میز کار الکترونیکی مشمولین قرار گرفت که از اول اسفند ماه سال جاری اجرا می شود.

به گزارش شوراآنلاین و به نقل از روابط عمومی معاونت توسعه منابع انسانی شهرداری تهران، افزایش حق جذب کارکنان شهرداری های سراسر کشور که با حمایت و تاکید شهردار تهران در جلسات هیات محترم وزیران مطرح شده بود در نهایت با تصویب هیات وزیران (۲۷ بهمن ۹۸ ) و ابلاغ اخیر وزارت کشور، از اول اسفند اجرایی شده است.

در این راستا با تلاش های همکاران اداره کل منابع انسانی شهرداری تهران، فرآیند تهیه و صدور احکام افزایش حق جذب کارمندان ثابت شهرداری تهران متعاقب ابلاغ نامه فوق الذکر، از پنجم اسفندماه آغاز شد.

هم اکنون، احکام مربوطه صادر شده و در میز کار الکترونیکی کارکنان مشمول قرار گرفته است که همکاران می توانند نسبت به چاپ و دریافت حکم کارگزینی خود اقدام کنند.

همچنین سایر احکام کارگزینی که تاریخ اجرای آن از اول اسفند ۹۸ به بعد بوده و حکم مربوطه صادر شده است؛ متعاقب صدور حکم افزایش حق جذب، نیاز به تهیه حکم اصلاحیه دارند که به مرور نسبت به تهیه حکم اصلاحیه آن اقدام خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا