مدیریت شهری

با حضور شهردار منطقه چهار تهران؛ پایگاه اورژانس سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در منطقه چهار افتتاح شد

شهردار منطقه چهار تهران در مراسم افتتاح پانزدهمین پایگاه اورژانس با نام سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی گفت: با افتتاح این مرکز خدمت رسانی به بیماران با سرعت بیشتری انجام می شود.

به گزارش شوراآنلاین و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه چهار تهران” محمد محمددوست” با بیان این خبر افزود: در راستای خدمت‌رسانی مطلوب به شهروندان و نیاز ضروری منطقه ، پانزدهمین پایگاه اورژانس در محله مبارک آباد و در ضلع شمال بوستان صدف با همکاری ستاد مدیریت بحران منطقه افتتاح شد.

وی افزود: این پایگاه با حضور رئیس اورژانس شهرداری تهران، جانشین قرارگاه نصر ثارالله، مسئولین اورژانس شهر تهران، مدیران منطقه چهار و مدیر منطقه آتش نشانی شهرداری تهران راه اندازی شد.

شهردار منطقه چهار با اشاره به جانمایی و واگذاری زمین احداث پایگاه از سوی شهرداری منطقه چهار گفت: سند این زمین از طریق صورتجلسه برای احداث این پایگاه واگذار شد و با راه اندازی آن محله های مبارک آباد، شیان، لویزان و حسین آباد تحت پوشش قرار گرفته و به بزرگراه های امام علی(ع)، شهید زین الدین و شهید بابایی نیز دسترسی خواهد داشت.

محمددوست در ادامه گفت: در این پایگاه نیروی متخصص حضور دارند که در صورت تماس از سوی شهروندان مشاوره پزشکی انجام داده و در شرایط نیاز به مراجعه حضوری در محل حادثه آماده خدمت‌رسانی هستند.

وی خاطرنشان کرد: ارتقاء خدمات و فوریت‌های پیش‌بیمارستانی، به موقع رساندن مصدومان و حادثه‌دیدگان به مراکز بهداشتی و درمانی و همچنین کاهش چشمگیر مدت زمان رسیدن به محل حادثه از اهداف اصلی راه‌اندازی پانزدهمین پایگاه اورژانس در این منطقه است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا