شورای شهرصفحه اصلی

رئیس شورای شهر تهران خبر داد: انتصاب مدیران شهرداری از طریق اعلام فراخوان عمومی

محسن هاشمی از انتصاب مدیران شهرداری از طریق فراخوان عمومی خبر داد.

به گزارش شوراآنلاین، محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران پیش از دستور یکصد و نود و هشتمین جلسه علنی شورای شهر تهران در تشریح جلسه هم اندیشی صبح امروز این شورا که با حضور پیروز حناچی شهردار تهران برگزار شد با اشاره به این نکته که بودجه سال ۹۹ در حال بررسی است، گفت: در لایحه بودجه سال ۹۹ در حوزه مصارف بحث‌هایی مطرح است که در حال حل آن ها هستیم، اما مشکل زیادی در حوزه منابع نداریم.

رئیس شورای شهر تهران در پاسخ به این سوال که آیا نامزد‌های انتخابات شورای اسلامی می‌توانند از ظرفیت شهرداری برای تبلیغات استفاده کنند یا خیر، گفت: نباید از ظرفیت شهرداری برای تبلیغات نامزد‌ها استفاده شود، زیرا امکانات عمومی شهر است.

هاشمی ادامه داد: از بحث‌های دیگر جلسه هم اندیشی ما با شهردار تهران بحث انتصابات، حمل و نقل و جشنواره فیلم فجر بود و مواردی از سوی شهردار مطرح شد که اعضا روی آن نظر دادند.

او درباره شیوه جدید انتصابات در شهرداری تهران هم گفت: سعی بر این است که مدت زمان حضور سرپرست در شهرداری تهران بیش از ۳ ماه نباشد و برای پست‌های مدیریتی از سوی شهرداری فراخوان اعلام شود که افراد و مدیرانی که رتبه مدیرتی انها پنج ؛ پانزدهم است برای سمت مدیریت شهرداری نامزد خود را اعلام کنند و از بین آن‌ها مدیر انتخاب شود.

رئیس شورای شهر تهران تأکید کرد: البته باید گفت که این روش قطعی برای انتخاب مدیر در شهرداری تهران نیست و یکی از مواردی است که می‌توان از آن استفاده کرد.

هاشمی افزود: در جلسه صبح امروز درباره برکناری شهردار منطقه ۹ و ۹۱۰ میلیارد تومانی که به شکل اوراق در بانک آینده وجود دارد بحث و تبادل نظر شد.

او ادامه داد: بانک اعلام می‌کند که در حوزه اوراق وثیقه‌های شهرداری ارزش کافی را ندارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا