مدیریت شهری

شهردار منطقه ۴: اولویت پروژه های شمال شرق تهران با رویکرد محله محوری/ رفع مشکلات محلات اهمیت بالایی دارد

شهردار منطقه چهار تهران در جلسه شورای مدیران بر رویکرد محله محوری در پروژه های جدید تاکید کرد و گفت: در اجرای پروژه های عمرانی نیازهای ضروری محلات و درخواست های شهروندان در اولویت قرار دارد.

به گزارش شوراآنلاین و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه چهار تهران” محمد محمددوست” ابتدا ضمن تبریک ایام ا.. دهه مبارک فجر و چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، به حفظ و زنده نگه داشتن ارزش های انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: رفتار و اعمال ما در وحدت ، انسجام و تداوم جریان باشکوه انقلاب نقش بسزایی دارد و می بایست برای حفظ آن تلاش دوچندان کنیم.

وی با تاکید بر کاهش دغدغه های شهروندان در سطح محلات افزود: کاهش مشکلات محلات به عنوان کوچکترین واحد برنامه ریزی شهری از اهمیت بالایی برخوردار بوده و در نظر گرفتن نیازها و مطالبات مردم و رفع مشکلات محلات در اجرای پروژه ها می توان ضمن افزایش رضایت شهروندان، مشارکت محله ای را به دنبال داشته باشد.

محمددوست با بیان اینکه اکنون فرصت مناسبی برای اجرای پروژه های کوچک مقیاس محلی است افزود: با توجه به تغییر رویکرد مدیریت شهری ازاجرای پروژه‌های بزرگ مقیاس شهری به پروژه کوچک مقیاس و محله‌ محور ، از این رو تا پایان سال فرصت مناسبی است تا با اجرای پروژه های محلی بستر توسعه و آبادانی محلات فراهم شود.

وی در ادامه از آمادگی کامل منطقه چهار برای مقابله احتمالی با ویروس کرونا خبر داد و گفت: به منظور مقابله با ویروس کرونا، این منطقه تمامی امکانات خود را در سرای محلات وساختمان ها با ارایه آموزش ها و هشدار های لازم برنامه ریزی و اجرا کند.

در حاشیه جلسه شورای مدیران منطقه چهار مراسم تکریم و معارفه معاون جدید امور اجتماعی و فرهنگی این منطقه برگزار و “محمد محمددوست” شهردار منطقه چهار ضمن قدردانی از از تلاش های “معصومه سادات عمارتی” معاون سابق اجتماعی و فرهنگی، ” محمد خادمی” را به عنوان معاون اجتماعی و فرهنگی جدید معرفی کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا