شورای شهر

دعوت مجید فراهانی از شهروندان، شورایاران، خبرنگاران و صاحبنظران برای مشارکت در بررسی بودجه ۹۹ شهرداری تهران

رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران طی نامه ای از شهروندان، شورایاران، خبرنگاران و صاحبنظران برای ارسال پیشنهادات و نظرات خود جهت بودجه‌ نویسی سال ۹۹ دعوت به عمل آورد.

به گزارش شوراآنلاین، مجید فراهانی رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران در جریان بررسی لایحه بودجه ۹۹ از همه همشهریان ، شورایاری ها و اصحاب رسانه خواست تا پیشنهادات خود را برای بودجه سال ۹۹ ارائه دهند.

او طی نامه ای خطاب به شورایاران، همشهریان، صاحب‌نظران و اصحاب رسانه نوشت: بودجه و منابع اداره شهر و شهرداری تهران سرمایه عمومی است که به یکایک شهروندان تهرانی تعلق دارد و در مسیر ادای حق به شهر یکایک شهروندان تهرانی حق دارند بدانند شهرداری برای اداره شهر و شهرداری تراز مالی خود را چگونه تنظیم کرده است و در فرآیند بررسی آن مشارکت کنند.

رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران افزود: اداره تهران با مشارکت همه شهروندان و تحقق تهران به عنوان شهری برای همه در سایه مشارکت در تدوین بودجه و جمع نویسی بودجه به عنوان سند مالی و عملکردی اداره شهر فراهم خواهد شد؛ امری که نیاز به اصلاح قانون و توجه به بودجه ریزی مشارکتی و مشارکت مردم در تعیین اولویت ها و مصارف است.

عضو شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: بر همین اساس از ابتدای حضورم در شورای اسلامی شهر تهران با باور این موضوع پیگیر اجرای این مهم بودم و در دو سال گذشته با درخواست از یکایک همشهریان عزیز زمینه توجه به مشارکت مردم در بررسی بودجه را ترویج نمودم و خدا را شاکرم که در جریان بررسی و تصویب بودجه سال ۱۳۹۸ شهرداری تهران پیشنهاد یکی از شهروندان عزیز برای اولین بار به عنوان تبصره بودجه مطرح و به تصویب شورای اسلامی شهر تهران رسید.

فراهانی گفت: باور دارم که اصلاح مالیه شهری در گرو توجه به اصل «بودجه برای مردم نهفته است، نه در توجه صرف به تامین هزینه های اداره شهرداری و شهر. بر همین اساس و در مسیر دستیابی به این مهم من و همکارانم به عنوان نمایندگان شما در مسیر بررسی و تصویب بودجه به مشارکت و ارائه نظرات شما درباره

رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران افزود: بر همین اساس از یکایک شما عزیزان درخواست می کنم، تا با ارائه پیشنهادات، دیدگاهها و نظرات ارزشمندتان ما را یاری کنید تا شهرمان از نتیجه مشارکت شما بهره مند شود و ما به عنوان نمایندگان شما در شورا بتوانیم به پشتوانه نظرات و دیدگاه های شما گامی در مسیر اصلاح و بهبود مدیریت و اداره شهر با برداشتن بار سنگین هزینه های غیر ضروری اداره شهر را
از روی دوش شهروندان برداریم و به وظیفه و میثاقمان با شما عزیزان عمل کنیم.

او اضافه کرد: نظرات و دیدگاههای شما درباره ردیف ها، پروژه ها و … می تواند به اثر بخش تر شدن بودجه کمک شایانی کند.

فراهانی تاکید کرد: بر همین اساس به منظور بهره گیری از نظرات و دیدگاههای شما و جمع نویسی بودجه، سپاسگزار خواهد بود پیشنهادات خود را تا ۲۷ بهمن ماه با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی ثبت فرمائید. پیشاپیش از مشارکت و ارائه نظرات شما عزیزان برای اصلاح و بهبود مدیریت تهران، شهر زندگی تشکر و قدر دانی می کنم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا