مدیریت شهری

افزایش زمین های بازی کودکان در بوستان های منطقه ۱۳

شهردار منطقه ۱۳ از تداوم روند عملیات احداث زمین بازی جدید کودکان در سه بوستان دیگر این منطقه توسط اداره فضای سبز معاونت خدمات شهری و محیط زیست خبر داد و گفت: تعداد زمین های بازی در بوستان های منطقه ۱۳ به ۳۳ عدد رسید.

به گزارش شوراآنلاین و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، مرتضی رحمان زاده شهردار منطقه با اشاره به نقش فضاهای بازی رسمی مثل پارک ها و زمین های بازی در رشد جسمی و شناختی کودکان گفت : این فضاها ، بخش بسیار مهمی از محیط روزمره کودکان را تشکیل می دهند؛ جایی که در کنار همسالان خود و اندکی دورتر از والدین، دنیایی از شادی، بازی و سرگرمی را تجربه می‌کنند، به همین دلیل است که طراحی زمین‌های بازی دارای اهمیت است.

وی با بیان اینکه با احداث ۵ زمین بازی دیگر در بوستان های منطقه، تعداد آنها به ۳۳ عدد رسید افزود: این زمین های بازی مطابق با استاندارد های لازم به متراژ ۱۰۰ متر مربع در بوستان جنگلی سرخه حصار و ۸۵متر مربع در بوستان زرتشت و ۳۰۰متر مربع در بوستان پیروزی احداث شده است.

شهردار منطقه ۱۳ تصریح کرد: این زمین های بازی مجهز به کف پوش و تجهیزات بازی پلی اتیلنی که با توجه به زیبایی و ایمنی آنها زمینه ای مناسب جهت حفظ روحیه و شادابی کودکان است.

وی ادامه داد: این مجموعه های بازی عموما متشکل از سازه ( اسکلت فلزی)، سرسره های پلی اتیلن ، تونلی ، مارپیچ ، تونل های ارتباطی و پلکان است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا