مدیریت شهری

شهردار منطقه ۲: مردم بهترین قاضی عملکرد مسئولان هستند

شهردار منطقه دو تهران گفت: این شانس را داشته ام که بر اساس آرای مردم عملکرد دو ساله شهرداری منطقه را در سال گذشته مورد ارزیابی قرار بدهم که خوشبختانه نتایج خوبی حاصل شد.

به گزارش شوراآنلاین، رسول کشت پور ضمن اشاره به این مطلب، افزود: برگزاری انتخابات هایی از این دست در کشورهای توسعه یافته هم همانند چهره سال صنعت ساختمان توسط بخش خصوصی انجام می شود تا در صحت و سقم آن تردیدی به وجود نیاید و این از نکات مثبت این مراسم است.

چهره سال (مدیریت شهری،عمران و ساختمان)در بخش شهرداران مناطق ۲۲ افزود: برگزاری این انتخابات توسط هولدینگ رسانه ای «صما» که با شرکت میلیونی شهروندان همراه شد، یک نوع چالش را برای مسئولان ایجاد کرد تا عملکردشان را در افکار عمومی بسنجند. به هر حال مردم بهترین قاضی های عملکرد ما هستند.

شهردار منطقه دو تهران اظهار داشت: این انتخابات با رای مردم و با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی برگزار می شود و قطعا اینگونه تکنیک ها به خاطر عدم دخالت نهادهای دولتی واقعی تر خواهد بود و از طرفی به دلیل الکترونیکی بودن به راحتی قابل راستی آزمایی است.

لازم به ذکر است رسول کشت پور، شهردار منطقه دو در انتخابات چهره سال ۹۷ صنعت ساختمان در بخش شهرداران مناطق ۲۲ گانه تهران توانست عنوان نخست را به خود اختصاص دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا