شورای شهرصفحه اصلی

تذکر عضو شورا: سرانه های خدمات شهری در منطقه ۱۹ پایین است

عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به وجود مشکلات متعدد در منطقه ۱۹ گفت: سرانه های خدمات شهری در این منطقه پایین است.

به گزارش شوراآنلاین، مجید فراهانی عضو شورای اسلامی شهر تهران در جلسه امروز شورای شهر تهران در تذکری در واکنش به ارایه گزارش مربوط به محلات جنوب شهر تهران و به طور مشخص محله نعمت آباد گفت: کوچکترین حل مشکل در این محلات باعث دلشادی مردم آن منطقه می شود.

وی ادامه داد: یکی از مهمترین نقاط قوت شورای پنجم این است که بتواند با اولویت دادن به محلات جنوب بیشترین رضایتمندی را به دست اورد.

فراهانی افزود: مسایل مربوط به خدمات شهری و شهرسازی و معماری و مسایل اجتماعی مشکلات اصلی این مناطق است و در گزارشات ۱۸۸۸ هم به این موضوعات توجه شده است.

عضو شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: پایین بودن سطح امنیت این محلات هم مورد توجه مردم محله قرار گرفته است که باید با همکاری پلیس و استقرار کانکس این مشکل بر طرف شود.

وی گفت: ناپایداری ساختمان های محله به دلیل عدم مناسب سازی و همچنین وقفی بودن بخش های از این محلات باعث شده است تا شرایط ساختمانهای این منطقه استحکام لازم را نداشته باشد.

فراهانی ادامه داد: در هر ساعتی از شبانه روز به منطقه ۱۹ و به طور مشخص نعمت آباد مراجعه کنیم شاهد ترافیک خواهیم بود که نیاز به اصلاح هندسی معابر در این منطقه بیش از پیش دیده می شود.

عضو شورای اسلامی شهر تهران افزود: یکی دیگر از مشکلات این منطقه نبود بیمارستان و مراکز درمانی است که باید با اختصاص زمین مناسب نسبت به تشویق خیرین برای ساخت بیمارستان اقدام کنیم.

وی خاطرنشان کرد: براساس گفته های شهروندان این منطقه شاهد کمبود سرانه های شهری هستیم و خدمات شهری در این منطقه از کیفیت مطلوبی برخوردار نیست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا