مدیریت شهری

آماده سازی دانشگاه تهران برای مراسم تشییع پیکر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی

تورج فرهادی شهردار منطقه۶ تهران از آماده باش کامل نیروهای خدمات شهری و معاونتهای اجرایی منطقه جهت میزبانی باشکوه از عزاداران مراسم وداع با سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و یاران شهیدش در دانشگاه تهران خبر داد.

به گزارش شوراآنلاین و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۶،فرهادی با بیان اینکه پرچم های بلند سطح منطقه نیز به رنگ مشکی درآمده است، گفت: طی هماهنگی با ستاد اقامه نماز، مسئولین دانشگاه تهران، نیروی انتظامی، پلیس راهور و اورژانس آماده برگزاری با شکوه مراسم هستیم

فرهادی ادامه داد نیروهای شهرداری منطقه۶ نیز از ساعاتی قبل از مراسم، نظافت و پاکسازی محل برگزاری مراسم را برعهده دارند و خدمت رسانی در حین و بعد از مراسم نیز ادامه خواهد داشت.

شهردار منطقه۶ یاد آور شد: به مناسبت هرچه با شکوهتر این مراسم در دانشگاه تهران و جایگاه برگزاری نماز اقدامات وسیعی صورت گرفت که اهم این اقدامات می توان به آماده سازی محوطه جایگاه نماز و اطراف دانشگاه تهران ، رنگ آمیزی جداول ، شستشوی نرده های محوطه جایگاه نماز، پاکسازی و واکاری چمن های اطراف دانشگاه تهران و …. اشاره کرد.

شهردار منطقه۶ اظهار داشت نظافت، پاکسازی و نگهداشت فضای داخل و معابر منتهی به دانشگاه تهران، نصب پرچم و ریسه های مشکی و بنرهای تمثال سردار شهید در فضای محیطی سطح منطقه و محدوده دانشگاه تنها بخشی از اقدامات شهرداری این منطقه می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا