مدیریت شهری

شهردار منطقه چهار تهران خبر داد: تقویت مشارکت شهروندان و رفع مشکلات محلات با محوریت سامانه های ۱۳۷ و ۱۸۸۸

شهردار منطقه چهار در جلسه بررسی وضعیت عملکرد سامانه های مدیریت شهری ۱۳۷ ونظارت همگانی ۱۸۸۸ بر ارتقاء خدمت رسانی بهتر و باکیفیت به شهروندان تاکید کرد.

به گزارش شوراآنلاین و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه چهار تهران ؛ “محمد محمددوست” با بیان اینکه خدمت رسانی به شهروندان از وظایف اصلی مدیریت شهری است افزود: خوشبختانه فرصت های خوبی در َشهرداری تهران وجود دارد تا شهروندان بتوانند از راه های مختلف با مدیریت شهری ارتباط برقرار و مشکلات محلات خود را مطرح کنند.

شهردار منطقه چهار با اشاره به این موضوع که پیگیری و پاسخگویی درخواست شهروندان باید در اولویت کاری مدیران ارشد قرار بگیرد گفت: در صورت مشاهده شهروندان در خصوص به نتیجه رسیدن پیگیری هایشان از طریق این دو سامانه به صورت قطع باز هم برای رفع مشکلات و معضلات موجود در سطح شهر با این سامانه تماس برقرار خواهند کرد.

نشست هم اندیشی بررسی وضعیت عملکرد سامانه های مدیرت شهری ۱۳۷ و نظارت همگانی ۱۸۸۸ با هدف ارایه گزارش عملکردی ۶ ماهه واحدهای اجرایی منطقه چهار ، روند بهبود وضعیت این دو سامانه، اصلاح نواقص فرآیندی برای ارتقاء رتبه عملکردی منطقه چهار و … برگزار شد.

گفتنی است این نشست با بررسی آسیب شناسی واحدهای اجرایی و راه کارهای بهبود عملکرد این دو سامانه با بیان دیدگاه های مدیران ارشد شهرداری تهران ، منطقه چهار و شهرداران نواحی ادامه پیدا کرد.

لازم به ذکر است در این نشست شهردار منطقه چهار و “نصریان” رئیس سامانه مدیریت شهری ۱۳۷ سازمان بازرسی و “موسوی معاف” سرپرست سامانه نظارت همگانی ۱۸۸۸ سازمان بازرسی شهرداری تهران، معاونان، مدیران و شهرداران نواحی منطقه چهار حضور داشتند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا