مدیریت شهری

شهردار منطقه ۱۳ در سالگرد تأسیس سامانه ۱۳۷: عوامل ۱۳۷ بازوان اجرایی مدیریت شهری هستند

به مناسبت چهاردهمین سالگرد تأسیس سامانه مدیریت شهری ۱۳۷، شهردار منطقه ۱۳ به همراه رئیس سامانه ۱۳۷ شهرداری تهران ضمن بازدید از نمایشگاه خودرو و تجهیزات، از پرسنل شاغل در این سامانه با اهدای هدایایی تقدیر کردند.

به گزارش شوراآنلاین و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳ ، مرتضی رحمان زاده شهردار منطقه ۱۳ در جمع پرسنل سامانه ۱۳۷ منطقه، ضمن تشکر از زحمات شبانه روزی پرسنل این سامانه ، در سخنانی با بیان اینکه کسب رتبه برتر سامانه ۱۳۷ منطقه ۱۳ در میان مناطق ۲۲ گانه شهر تهران نشان از تلاش و کوشش بی وقفه پرسنل این سامانه دارد، تصریح کرد: عوامل اجرایی سامانه ۱۳۷ بازوان اجرایی مدیریت شهری هستند و کاهش میانگین سنی کادر اجرایی آن امری ضروری و اجتناب ناپذیر است.

وی در عین حال خواستار برندسازی و تسری اقدامات تخصصی و عملکردی سامانه ۱۳۷ منطقه ۱۳ به سایر مناطق شهر تهران شد و ابراز امیدواری کرد تا با ادامه روند پاسخگویی و رسیدگی سریع به درخواست های شهروندان بتوانیم بیش از پیش به شهروندان شهرمان خدمت کنیم.

همچنین در این مراسم، ریاست سامانه مدیریت شهری ۱۳۷ با اعلام اینکه شهرداری منطقه ۱۳ طی دو سال گذشته رتبه های خوبی را در میان مناطق ۲۲ گانه شهر تهران کسب نموده است، از دغدغه مندی و تفکر شهردار منطقه در خدمت رسانی به شهروندان تقدیر کرد.

حمیدرضا نصریان پیام های درج شده در سامانه ۱۳۷ را به نوعی پیام شهردار تهران دانست و تأکید کرد: بدون تردید رسیدگی به مشکلات و درخواست های شهروندان، رضایت خداوند را در پی دارد و امیدوارم این روند رو به جلو در منطقه ۱۳ کماکان ادامه یابد.

گفتنی است شهردار منطقه ۱۳ در پایان این مراسم پس از استماع سخنان تنی چند از عوامل اجرایی سامانه ۱۳۷ و ارائه رهنمود، با اهدای لوح و هدایا از زحمات پرسنل در چهاردهمین سالگرد تأسیس این سامانه تقدیر کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا