شورای شهرصفحه اصلی

عضو شورای شهر تهران: طرح زوج و فرد سراسری چاره کاهش آلودگی هوا نیست

عضو شورای شهر تهران گفت: تعطیلی مدارس و اجرای طرح زوج و فرد سراسری چاره کاهش آلودگی هوا نیست.

به گزارش شوراآنلاین، حسن خلیل آبادی عضو شورای شهر تهران صبح امروز در تذکر پیش از دستور خود که در صد و هشتاد و چهارمین جلسه شورای شهر ایراد کرد با اشاره به حضور رئیس شورای شهر تهران در آیین افتتاح ۴۰ پروژه شهری در شهرری گفت: شهرری این پروژه‌ها را با امکانات منطقه‌ای و مشارکت بخش خصوصی راه اندازی کرده است و امیدوارم مشارکت بخش خصوصی مورد توجه ویژه قرار گیرد.

عضو شورای شهر تهران با اشاره به افزایش آلودگی هوا اظهار کرد: در این خصوص به شهرداری و سازمان حفاظت از محیط زیست تذکر می‌دهم، زیرا که در حال حاضر تابلوی شاخص آلایندگی هوا در شورا عدد ۱۲۷ را نشان می‌دهد در حالی که در شاخص در شهرری به ۱۸۰ رسیده است.

وی تصریح کرد: ویژه مردم شهرری که شاخص آلایندگی منطقه آن‌ها در مرز خطرناک قرار دارد خواستار رسیدگی فوری و توقف فعالیت‌های دودزا و دارای آلایندگی هستند.

خلیل آبادی با بیان اینکه هوا و هویت ری فدای بی توجهی شده گفت: در ماده ۶۰ برنامه سوم به تعطیلی کارخانه‌های شن و ماسه در شهر رأی داده شده است، اما در اجرای آن تعلل صورت می‌گیرد.

عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه شب‌ها نزدیک به ۲ هزار اتوبوس در شهرری توقف می‌کند، اظهار کرد: نیروگاه بعثت و نیروگاه ری به فزایندگی آلاینده‌ها کمک می‌کند، ولی با این حال هیچ تصمیمی برای بهبود وضعیت گرفته نشده است.

ویخاطرنشان کرد: از جانب سالمندان، کودکان و بیماران خاص که سلامتی‌شان در گرو تصمیمات ما است تقاضا می‌کنم چاره‌ای برای این وضعیت اندیشیده شود.

خلیل آبادی در پایان اظهار کرد: تعطیلی مدارس و اجرای طرح زوج و فرد چاره‌ساز نیست و برای حل این مسئله نیازمند اراده و عزم جدی هستیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا