مدیریت شهری

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران خبر داد: فراخوان سوگواره طراحی گرافیک ایام فاطمیه 

برزین ضرغامی با اعلام این خبر گفت: با توجه به اهمیت بزرگداشت ایام فاطمیه، سازمان زیباسازی شهر تهران در نظر دارد برای ساماندهی ‌فضای شهری متناسب با ایام مذکور اقدام کند به همین منظور از طراحان گرافیک دعوت می‌شود آثار خود را به این سازمان ارسال کنند.

به گزارش شوراآنلاین و به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان زیباسازی شهر تهران، مدیر عامل سازمان زیباسازی شهر تهران با تاکید بر اینکه آثار ارسالی به دبیرخانه نباید پیش از این در هیچ رویداد‌ هنری‌ شرکت کرده باشند، گفت: انتخاب تکنیک در سوگواره برای تمامی هنرمندان و علاقه‌مندان آزاد بوده و هر هنرمند می‌تواند حداکثر با ارائه ۵ اثر در این رویداد شرکت کند.

وی با بیان اینکه آثار پس از داوری و انتخاب روی تابلوهای تبلیغات محیطی سطح شهر به نمایش درمی‌آیند، ادامه داد: از طراحان درخواست می‌شود به ویژگی‌ها و مؤلفه‌های طراحی برای تابلوهای شهری، بیلبورد، سازه، استرابورد، عرشه پل‌ها و … توجه داشته باشند.

مدیر عامل سازمان زیباسازی شهر تهران همچنین افزود: آثـار رسیده توسط هیـأتـی متشکل از کارشنـاسان، استادان و صاحب‌نظران ارزیـابـی شده و رتبه بندی خواهند شد.

به گفته ضرغامی، توجه به بهره‌ گیری از عنـاصـر تصــویـری نو و خلاقیت در ایده و اجرا در داوری موثر خواهد بود و همچنین آثار باید حداکثر تا تاریخ ۳۰/آذر/۱۳۹۸ به دبیرخانه سوگواره ارسال شود و مهلت ارسال آثار به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به نشانی اینترنتی www.zibasazi.ir مراجعه کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا