اجتماعی و فرهنگی

دستور ویژه مناسب‌سازی اماکن پلیس برای معلولان

فرمانده انتظامی تهران بزرگ از دستور ویژه مناسب‌سازی اماکن انتظامی برای معلولان خبر داد.

سردار رحیمی، درباره مناسب‌سازی اماکن پلیس اظهار کرد: مدتی قبل در دستوری ویژه به روسای تمامی یگان‌های پلیس شامل پلیس پیشگیری، پلیس راهور، پلیس آگاهی، پلیس فتا و … تاکید کردم که باید تمام مراکز و ابنیه این یگان‌ها که مردم به آن مراجعه می‌کنند برای تردد معلولان و توان‌یابان مناسب‌سازی شده و تمهیدات لازم برای ارائه خدمات به این افراد در نظر گرفته شود.

وی در مورد اینکه آیا نسبت به مناسب‌سازی کلانتری‌ها نیز اقدام شده است، گفت: کلانتری‌ها نیز به عنوان زیرمجموعه پلیس پیشگیری شامل این تغییرات شده‌اند و فضاهای بسیاری از آنها مناسب‌سازی شده است که این تغییر با حضور در کلانتری‌ها و مقایسه شرایط‌ جدیدشان کاملا مشهود است.

رییس پلیس پایتخت با بیان اینکه در پی این دستور اقداماتی برای مناسب‌سازی صورت گرفت، گفت: برابر گزارش‌های ما در حال حاضر حدود ۸۰ درصد از این فضاها برای حضور معلولان و ارائه خدمات به آنان مناسب‌سازی شده است و مشکلی برای حضور این عزیزان نخواهیم داشت.

رحیمی ادامه داد:‌ مابقی این مراکز نیز باید هرچه سریع‌تر اقدامات خود را آغاز کرده یا آنچه را که آغاز کرده‌اند زودتر به اتمام برسانند تا مشکلی برای حضور معلولان در مراکز انتظامی وجود نداشته باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا