ورزشی

رئیس فدراسیون هندبال: می مانم و مشکلات را حل می کنم

به گزارش شورا‌آنلاین، رییس فدراسیون هندبال در مورد انتخاب سرمربی تیم‌ ‌ملی هندبال، اظهار کرد: ۱۰ روز دیگر سرمربی تیم‌ ‌ملی معرفی خواهد شد و تیم‌ ‌ملی هندبال چهارم دی ماه به رقابت‌های اسلوونی اعزام می‌شود و ما سعی می کنیم که ۲۰ روز قبل از این مسابقات سرمربی تیم‌ ‌ملی هندبال را معرفی کنیم. 

او در پاسخ به این سوال که بدهی‌های فدراسیون چقدر است و آیا حمایتی از سوی وزارت ورزش و جوانان در این زمینه  شده است یا خیر؟ گفت‌:  بدهی‌ها هر چه که باشد باید پرداخت شود. ما موظف هستیم که همه بدهی‌ها را بر طرف کنیم. وزیر ورزش و جوانان و داورزنی نیز به ما کمک می‌کنند تا این مشکلات هر چه‌ سریع‌تر حل شود. ما تصمیم گرفته‌ایم که مشکلات را حل کنیم،  ولی عادت نداریم ناله کنیم.

رییس فدراسیون هندبال در پاسخ به این سوال که ماندنتان در فدراسیون قطعی شده است یا خیر، گفت‌: فعلا که هستیم و تصمیم گرفته‌ایم که بمانیم.

رحیمی در ادامه‌ در مورد جهانی شدن تیم‌ ‌ملی هندبال، اظهار کرد: شرایط هندبال نسبت به گذشته خیلی افت کرده است. زمان می‌خواهد تا مشکلات بر طرف شود. هیات‌ها و همه افراد دارند کمک می‌کنند و دست به دست هم داده‌اند تا مشکلات مرتفع شود. مهم امیدوارم که هم در مسابقات آسیایی و جهانی و هم در رقابت‌های لیگ نتیجه‌ خوبی داشته باشیم. از همین جا باید از همه تشکر کنم و از همه بخواهم که به هندبال کمک کنند و امیدوارم که در رقابت‌های جهانی و آسیایی مطرح شویم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا