استان

برقراری امنیت کامل در شهرستان‌های غرب استان تهران

فرمانده انتظامی غرب استان تهران با اعلام اینکه با عوامل اصلی ناامنی در چند روز اخیر برخورد قانونی خواهد شد، گفت: امنیت و آرامش کامل در تمامی شهرستان های تابعه برقرار شده است.

به گزارش شوراآنلاین، سردار محسن خانچرلی گفت: به دنبال اعلام طرح اصلاح مصرف سوخت (بنزین) عده ای فرصت طلب با ایجاد اخلال و اغتشاش در نظم عمومی و تخریب اموال دولتی و خصوصی پرداختند که در همان ساعات اولیه، نیروهای جان بر کف پلیس غرب استان تهران در صحنه حاضر شده و مقتدرانه با اغتشاشگران برخورد کردند.

این مقام ارشد انتظامی گفت: امنیت مردم خط قرمز پلیس است و به همه اطمینان می دهیم که ماموران آماده حفاظت از امنیت آنان هستند و اجازه نخواهیم داد عده ای فرصت طلب در زندگی شهروندان اخلال ایجاد کنند.

وی افزود: در چند روز گذشته با تلاش و مجاهدت همکارانم و همکاری دیگر دستگاه های امنیت ساز، عوامل اصلی ناامنی در غرب استان تهران شناسایی و برخورد لازم با آنها صورت گرفته و در حال حاضر امنیت و آرامش کامل در غرب استان تهران حاکم است.

به گزارش سایت پلیس، فرمانده انتظامی غرب استان تهران، ضمن تقدیر و تشکر از هوشمندی و بصیرت مردم شهرستان های تابعه که در همان ساعات اولیه صف خود را از افراد اغتشاشگر جدا کردند اظهار داشت: از مردم عزیز استان می خواهم همچنان این روند را ادامه داده و هرگونه مشاهدات، اخبار و اطلاعات مبنی بر اخلال و بی نظمی و تخریب اموال عمومی را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا