مدیریت شهری

در اختتامیه چهارمین دوره جایزه بین المللی خشت طلایی تهران؛ منطقه ۹ موفق به کسب جایزه جهانی خشت طلایی شد

به مناسبت روز جهانی شهرها؛چهارمین دوره جایزه بین‌المللی خشت طلایی تهران با شعار ایجاد «شهرهایی هوشمند، تاب آور و زیست پذیر برای همه»، با همکاری سازمان های تخصصی بین المللی با حضور مدیران ارشد شهری و دولتی در برج میلاد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۹، در چهارمین دوره جایزه جهانی خشت طلایی تهران۲۰۱۹ که با ۲۰۰ پروژه و تجربه شهری از داخل کشور و بیش از ۳۰۰ پروژه و تجربه از سایر شهرهای جهان با هدف ارتقای کیفیت زندگی شهروندان و توسعه دامنه ارتباطات و تعاملات بین‌المللی، بهبود توانمندی‌ها در زمینه گسترش زیرساخت‌های شهری و نیز معرفی و بهره‌برداری مطلوب از تجارب اجرای پروژه‌های برتر شهرهای کشور و دیگر شهرهای جهان برگزار شد، شهرداری منطقه۹ در بخش برترین پروژه ها و تجارب شهری موفق به کسب عنوان سوم شد.

شایان ذکر است لوح تقدیر برترین پروژه ها و تجارب شهری به مرکز توسعه فناوری های هوشمند و کسب و کارهای شهری منطقه۹ بابت مشارکت موثر آن در ارتقای کیفیت زندگی شهروندان و زیست پذیری شهرها به مفاخریان شهردار منطقه۹ اهدا شد.

گفتنی است جایزه بین‌المللی خشت طلایی تهران ، جایزه‌ای جهانی- محلی برای مدیریت شهری و یک طرح جامع، علمی و غیرانتفاعی است که به طور تخصصی در زمینه معرفی و حمایت از پروژه‌های برتر مدیریت شهری بین‌المللی و تبادل تجارب برتر مدیریت شهری فعالیت می‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا