اجتماعی و فرهنگی

شکستن گیت‌های خروجی مرز مهران کذب محض است

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین حمیدرضا گودرزی  درباره شایعه شکسته شدن گیت‌های نگهبانی مرز مهران توسط افرادی که ویزا ندارند گفت: این موضوع کذب محض است و نیروی انتظامی با قدرت و قاطعیت در مرزها حضور داشته و اعمال مدیریت می‌‌کند.

وی ضمن تشکر از نیروی انتظامی در اعمال مدیریت قاطع در برخورد با افرادی که بدون ویزا به مرزها مراجعه کرده‌اند خاطرنشان کرد: طبق تصمیمات کمیته امنیتی و انتظامی ستاد مرکزی اربعین اشخاصی که بدون ویزا به مرزها مراجعه می‌کنند باید به عقبه کشور بازگردانده شوند تا شرایط عبور و مرور زائران دارای ویزا به حالت عادی بازگردد.

گودرزی با بیان اینکه امکان عبور بدون ویزا از مرزهای ایران به هیچ وجه وجود ندارد افزود: از بامداد امروز بین ۳ تا ۸ هزار نفر بدون ویزا در مرز مهران تجمع کرده و موجب اختلال در عبور و مرور و ازدحام شده بودند که نیروهای امنیتی و انتظامی در حال حاضر مشغول جمع‌آوری و انتقال آنان به مراکز خاص برای نگهداری هستند. 

سخنگوی ستاد مرکزی اربعین تصریح کرد: تاکنون ۱۵۰۰ نفر از افرادی که بدون ویزا در مرز مهران تجمع کرده بودند به مناطق عقب‌تر از نقطه صفر مرزی انتقال پیدا کرده‌اند.

گودرزی تصریح کرد: با هماهنگی‌های انجام‌شده در ستاد مرکزی اربعین، جاده‌های مواصلاتی به استان ایلام در استان‌های لرستان و کرمانشاه مسدود است و زوار حسینی باید برای خروج از کشور به مرزهای جنوبی شلمچه و چذابه مراجعه کنند.

وی در پایان تصریح کرد:‌به هیچ وجه برنامه‌ای برای لغو روادید وجود ندارد و زائران برای سفر اربعین باید روادید و گذرنامه همراه داشته باشند.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا