مدیریت شهری

شهردار منطقه چهار تهران خبر داد: بهسازی و مرمت ۳۵۰۰ متر از جداول و انهار شمال شرق تهران برای رفع آبگرفتگی ها

شهردار منطقه چهار تهران با اشاره به اقدامات عمرانی صورت گرفته برای رفع مشکلات احتمالی آبگرفتگی ها در سطح معابر گفت: تمام عوامل خدمات شهری منطقه در آماده باش کامل برای رفع مشکلات احتمالی ناشی از بارش باران قرار دارند.

به گزارش شوراآنلاین، محمد محمددوست با اعلام این خبر و با بیان اینکه علیرغم بارندگی های اخیر معابر منطقه چهار باز و تردد روانی را شاهد بودیم گفت: به منظور جلوگیری از آبگرفتگی در سطح معابر و طغیان احتمالی مسیل ها و کانال ها، مرمت و بهسازی جداول ، انهار و کانیوها، همچنین کانال ها و مسیل های سطح منطقه در فضایی به مساحت ۳۵۰۰ متر طول در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: در این طرح ویژه عمرانی، مرمت و احداث ۲۶۰۰ متر طول جدول، نهر و کانیو، ۶۰۰ متر کف کشی انهار به همراه مرمت ۳۰۰متر از کانل های عبادی و ابوذر در دستور کار قرار گرفته و اجرا شد.

شهردار منطقه چهار در ادامه از استقرار عوامل خدمات شهری ثابت شبانه در سطح معابر خبر داد و گفت: به منظور رفع آب ماندگی ها و گشایش مسیر تردد عابران، بیش از چهارصد نفر نیروی خدماتی در کنار کانال ها و مسیل های پرخطر سطح منطقه مستقر هستند.

محمددوست افزود: بهسازی بزرگراه شهید صیاد شیرازی شمال به جنوب قبل از پل شهید زین الدین، اجرای عملیات رفع انسداد نهر تقاطع بزرگراه رسالت با کرمان شمالی و رفع انسداد نقاط آبگیر بزرگراه شهید باقری از دیگر اقدامات صورت گرفته در آستانه بارش های اخیر است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا