صفحه اصلیمدیریت شهری

واکنش عجیب مدیرعامل شرکت بهر‌برداری مترو به خرابی های اخیر قطارهای مترو: خرابی قطارهای مترو عار نیست!

مدیرعامل شرکت بهر‌برداری متروی تهران معتقد است؛ خرابی قطارها عار نیست و نقطه ضعف قطارهای تهران محسوب نمی‌شود و در همه خطوط متروی جهان این خرابی‌ها رخ می‌دهد.

فرنوش نوبخت مدیرعامل شرکت بهر‌برداری متروی تهران درخصوص توقف‌های بیش‌از اندازه قطار در خط یک طی هفته‌های گذشته،‌ که براساس گزارش‌های مردمی بین ۵ تا ۱۰ دقیقه رسیده است، اظهار داشت: توقف‌هایی در این بازه زمانی به سرفاصله حرکت قطارها در بازه‌های زمانی بستگی دارد. تعداد حرکت‌های قطارها و پارامترها به صورت روزانه اندازه‌گیری می‌شود و توقف جدی در خطوط گزارش نشده است.

وی افزود:‌ توقف قطارها یک بحث جاری است و خرابی که باعث انسداد مسیر و یا مشکل جدی قطع برق در اثر خرابی قطار شده باشد، گزارش نشده است.

نوبخت افزود: متروی تهران روزانه ۲۱۸۶ حرکت انجام می‌دهد و قطارها بیش از ۵۰ هزار کیلومتر پیمایش دارند. ممکن است در این بین دو یا سه قطار دچار مشکلات فنی متفاوت شوند،‌ اما اینها مسائل غیرطبیعی نیست.

مدیرعامل شرکت بهر‌برداری متروی تهران اظهار داشت: مشکل جدی در خطوط مترو نداریم و سیر حرکت قطارها عادی است و خدمات رسانی انجام می‌شود.

نوبخت معتقد است خرابی عار نیست و نقطه ضعف قطارهای تهران محسوب نمی‌شود، زیرا در همه خطوط متروی جهان رخ می‌دهد.

خط یک متروی تهران در هفته‌های گذشته با توقف‌های نسبتا طولانی در ساعات پیک حرکت روبرو بوده است که یکی از این توقف‌ها در ایستگاه شهید مفتح به گفته مدیر روابط عمومی متروی تهران به دلیل نقص فنی قطار،‌ منجر به توقف ده دقیقه‌ای قطار شد. طی روزهای گذشته نیز توقف‌های بیش از اندازه قطار در این خط توسط مسافرین خطوط یک گزارش شده است.

منبع:ایلنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا