اجتماعی و فرهنگی

در بازدید حناچی از گرمخانه‌های تهران چه گذشت؟

شهردار تهران به دلیل کاهش دمای هوای پایتخت از دو گرمخانه فعال در مناطق ٢١ و ٢٢ بازدید کرد.

به گزارش شوراآنلاین، پیروز حناچی در جریان این بازدید که با حضور محمدرضاجوادی یگانه معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، حسن رحمانی شهردار منطقه ٢١، علی نوذرپور شهردار منطقه ٢٢ و سید مالک حسینی مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران انجام شد، از نزدیک در جریان فعالیت های این مراکز قرار گرفت.

شهردار تهران ابتدا در گرمخانه آفتاب نیلوفری ویژه زنان، که در منطقه ٢٢ واقع شده است حضور پیدا کرد و در جریان فعالیت های مدیریت شهری منطقه در تجهیز و توسعه این مددسرا و همراهی خیرین در گسترش چنین فضاهایی در منطقه ۲۲ قرار گرفت.

حناچی پس از ارائه گزارش از سوی مسئولان گرمخانه و مدیران شهری منطقه ٢٢ ،بر لزوم توانمندسازی بانوانی که در این مکان حضور دارند تاکید کرد.

وی گفت: که این امر از طریق برگزاری مجموعه کلاس‌های آموزشی و حضور افرادی که حس مشارکت اجتماعی دارند، میسر می‌شود.

شهردار تهران در جریان این بازدید به گفت‌وگو با تعدادی از زنان حاضر در این مرکز پرداخت.گرمخانه آفتاب نیلوفری ظرفیت پذیرش ۷۰ مددجو را دارد، اما به گفته یکی از مددکاران این مرکز در بعضی از شب ها تا یکصد مددجو پذیرش می شوند.

مقصد بعدی شهردار تهران گرمخانه ای در منطقه ٢١ بود.شهردار تهران در بازدید از این گرمخانه نیز در جریان آخرین اقدامات صورت گرفته به ویژه در شب های اخیر که پایتخت با کاهش دمای هوا مواجه است، قرار گرفت.

حناچی پس از استماع گزارش های مربوط به نحوه فعالیت این مرکز، دستورات لازم در خصوص رسیدگی هرچه بیشتر به مددجویان را صادر کرد.

گرمخانه منطقه ٢١ ظرفیت ۸۰ مددجو را دارد که در شرایط اضطراری بیش از ۱۳۰ مددجو را پوشش می دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا