مدیریت شهری

شهردار منطقه یک: شهر را باید برای همه شهروندان ایمن کنیم

هر آنچه بالقوه و یا حتی بالفعل به ایمنی شهر و شهروندان مربوط می شود در حوزه مسئولیتی مدیریت hse قرار دارد و باید مسئولین این حوزه، شهر را برای شهروندان ایمن کنند.

به گزارش شوراآنلاین و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک سید حمید موسوی شهردار این منطقه با بیان مطلب فوق در جلسه با مسئول و کارشناسان اداره hse شهرداری منطقه یک اظهار داشت: پیشگیری از رخدادهای خطرساز احتمالی در پروژه های شهری نیازمند ارتقاء دانش روز مدیریت hse در تمام بخش های شهرداری است.

وی با بر شمردن اهمیت پیشگیری از رخدادهای خطر ساز احتمالی در پروژه های شهری، خواستار ورود جدی تر ناظرین، رابطین و پیمانکاران شهرداری و مسئول و کارشناسان اداره hse به این موضوع شد و خاطر نشان کرد: واحد hse یک مجموعه فانتزی نیست و باید باور سازمانی بشود چرا که در همه اجزای شهر تصمیمات و نظرات کارشناسی این اداره تاثیر دارد.

این مقام مسئول نظارت بر گودهای پر خطر، کارگا ه های فعال و غیر فعال ساختمانی، استاندارد سازی تاور کرین ها را از دیگر موارد مورد توجه این اداره دانست که باید با نظارت مستمر رصد شوند.

موسوی افزود: باید نگاه ایمنی را بعنوان یک فرهنگ غالب در شهر و شهروندان معرفی کنیم و مجموعه مدیریت شهری بطور جدی پیگیر ارتقاء دانش روز این حوزه در تمام بخشهای مختلف از جمله پروژه های زیر نظر مجموعه شهرداری است.

وی گفت : نظام گزارشگیری و مستندسازی از مجموعه عوامل درگیر در پروژه ها و فعالیتهای مدیریت شهری در خصوص hse ، ضمن تجمیع روشها و تکنیک های رفع مشکلات ایمنی می تواند یک مستند مبتنی بر تجارب موفق و دانش فنی ایجاد کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا