اجتماعی و فرهنگیصفحه اصلی

اعضای شورای عالی استان‌ها حذف نام شهدا از خیابان‌ها را محکوم کردند

اعضای شورای عالی استان‌ها با صدور بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن حرکت اخیر برخی عناصر در حذف نام شهدا از تابلو خایابن‌ها در شهر، از مدیران شهری خواستند که در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت کوشا باشند.

به گزارش شوراآنلاین، هیات رئیسه و اعضای شورای عالی استانها با قرائت بیانیه‌ای در خصوص حفظ و تقویت ارزشهای انقلاب اسلامی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تاکید کردند.

در این بیانیه که توسط منشی هیأت رئیسه قرائت شد آمده است: بی شک جنگ تحمیلی ۸ ساله بر علیه انقلاب نوپای مردم ایران و دفاع حماسی و مقدس آنها از کیان انقلاب و میهن، با تقدیم هزاران شهید، جزء ارزشمندترین جنبش‌های اجتماعی در برابر ظالم و ستم می‌باشد که با لبیک به ائمه معصومین و الهام از قیام سرور و سالار شهیدان و آزادگان جهان حضرت امام حسین (ع) جلوه‌ای از شکوه و عظمتی تاریخی بنیان نهاد که تا تاریخ ادامه دارد سرمشق تمامی آزادی‌خواهان و حق طلبان جهان خواهد بود.

در این راستا شورای عالی استان‌ها با تاکید بر ضرورت پاسداشت ارزش های دفاع مقدس و لزوم زنده نگه داشتن یاد شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی ضمن محکوم کردن حرکت اخیر برخی عناصر در حذف نام شهدا از تابلوهای سطح شهر از جامعه شهرداری و مدیریت شهری سراسر کشور انتظار دارد با نامگذاری میادین و معابر شهرها و روستاها بنام شهدای گرانقدر و انجام اقدامات موثر در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت کوشا باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا