مدیریت شهری

‌‌رییس پلیس تهران بزرگ: امنیت، خدمات رسانی به شهروندان را مطلبوتر می کند

نیروی انتظامی امنیت را برای مسئولان در حوزه عملکردیشان فراهم می کند تا آنها بتوانند خدمات رسانی مطلوبتری به شهروندان ارایه دهند.

به گزارش شوراآنلاین و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک سردار حسین رحیمی رییس پلیس تهران بزرگ در جمع مدیران شهری منطقه یک و فرماندار شمیرانات که به مناسبت هفته ناجا با دیدار و عرض تبریک سید حمید موسوی شهردار این منطقه همراه شد ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: یکی از ضروریات جامعه انسانی بحث امنیت است و حضور نیروهای حمایت کننده در سازمانهایی مانند شهرداری لازم و ضروری است بر همین اساس نیروی انتظامی و یگان حفاظت شهرداری با هدف انجام اقدامات حفاظتی، مراقبتی و انتظامی در کنار مسئولان و شهروندان حضور دارند تا بستر امنی برای خدمات رسانی مطلوب در شهر فراهم شود.

وی جمع آوری بساط گستران تجریش را یکی از اقدامات هماهنگ بین شهرداری منطقه یک و نیروی انتظامی دانست و با تاکید بر ضرورت اجرای کامل طرح گفت: این اقدام فضای شهر را برای حضور ایمن خانواده ها فراهم کرد.

شهردار منطقه یک نیز با تشکر از زحمات یگان حفاظت و نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت در شهر تهران گفت: منطقه یک دارای محله های محرومی است که از نظر اجتماعی بافت ناهمگونی دارد و بیشترین ساخت و سازهای غیر مجاز هم در این محله ها انجام می شود که با همکاری نیروی انتظامی می توان مقابل اینگونه ساخت و سازها را گرفت.

موسوی نیروی انتظامی را مظهر اقتدار، نظم و امنیت در جامعه دانست و افزود:همکاری ،هماهنگی و تعامل بیشتر بین شهرداری ها ، نیروی انتظامی و مراجع قضایی باعث ارتقاء خدمات رسانی به شهروندان است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا