اجتماعی و فرهنگی

سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی در بازدید از مرکز کنترل ترافیک سازمان بهشت زهرا(س): راه اندازی و توسعه این مرکز تبلور شعار پلیس هوشمند است

در اولین روز از هفته نیروی انتظامی سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی کشور با همراهی سعید خال مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) و شهردار حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) و جمعی از فرماندهان نیروی انتظامی از مرکز کنترل ترافیک شهر تهران مستقر در سازمان بهشت زهرا(س) بازدید کرد.

به گزارش شوراآنلاین و به نقل از روابط عمومی سازمان بهشت زهرا(س)، در ابتدای این بازدید سعید خال مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) توضیحاتی در خصوص وسعت و اهمیت نظارت تصویری در محوطه ۵۸۰ هکتاری سازمان بهشت زهرا(س) ارائه کرد و گفت: تجربه موفق و همکاری نزدیک سازمان بهشت زهرا(س) و نیروی انتظامی در کنترل امنیت برای شهروندان در پنج شنبه و جمعه پایان سال لزوم توسعه این مرکز را بیش از گذشته تاکیید می کند.

مدیر عامل سازمان بهشت زهرا(س) در خصوص طرح هایی در زمینه هوشمند سازی از قبیل نظارت تصویری، دوربین های تردد شمار و توسعه مرکز کنترل ترافیک و طرح های جهت خدمات رسانی بهتر و مطلوب تر به شهروندان توضیحاتی ارائه کرد.

سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی در ادامه گفت: با همکاری سازمان بهشت زهرا(س) و نیروی انتظامی و پلیس راهور تهران شهروندان و خانواده های معظم شهدا برای زیارت این مکان مقدس در امنیت کامل هستند.

اشتری توسعه مرکز کنترل ترافیک سازمان بهشت زهرا(س) را تبلور شعار پلیس هوشمند دانست و توضیح داد: با همکاری فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، تمام دوربین‌های ترافیکی سطح شهر تهران در اختیار سازمان بهشت زهرا(س) قرار گرفته است و در روز‌های پیک ترافیک، قابلیت کنترل محور‌های منتهی به بهشت زهرا(س) توسط همکارانمان وجود دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا