مدیریت شهری

مدیرعامل آتش نشانی: درصد بالایی از تماس ها با سامانه ۱۲۵ ربطی به آتش‌نشانی ندارد

مدیرعامل آتش‌نشانی تهران با اشاره به سه تا چهار هزار تماس روزانه شهروندان با سامانه ۱۲۵، گفت: درصد بالایی از این تماسها نامربوط به سازمان آتش‌نشانی است.

به گزارش شوراآنلاین، مهدی داوری با بیان اینکه مزاحمتهای تلفنی برای سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی تهران بسیار کمتر شده، اظهار کرد: برخی اوقات شهروندان در موضوعات غیرمرتبط مانند کمکهای اورژانسی پزشکی با سامانه ۱۲۵ تماس می‌گیرند که البته آنها را رد نمی‌کنیم.

مدیرعامل آتش‌نشانی تهران با بیان اینکه مزاحمت به مفهوم قدیمی آن نزدیک به صفر شده، گفت: روزانه سه تا چهار هزار تماس با آتش‌نشانی تهران گرفته می‌شود که بیش از ۳۰۰ مورد آن به مأموریت منجر می‌شود.

وی افزود: تمام این ۳۰۰ مأموریت مربوط به آتش‌سوزی نیست و خدمات دیگری توسط آتش‌نشانان در حوادث مختلف به شهروندان ارائه می‌شود حتی خدمات با عنوان “خدمات فنی” داریم که در قالب مشاوره به یاری شهروندان می‌آییم.

داوری متذکر شد: درصد بالایی از تماسهای شهروندان با سامانه ۱۲۵ نیز نامربوط به سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا