مدیریت شهری

بانک شهر موفق در مسیر بانکداری حرفه ای/ استقبال شهروندان از طرح تسهیلاتی شکوه شهر

معاون شعب و توسعه بازاریابی بانک شهر با اشاره به حمایت های این بانک از تولیدکنندگان داخلی با توجه به شعار سال،گفت: بانک شهر طی ۱۰ سال گذشته عملکرد موفقی داشته و هم اکنون نیز در مسیر بانکداری حرفه ای به خوبی حرکت می کند.

به گزارش شوراآنلاین و به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، رحیم طاهری اظهار کرد: عملکرد بانک شهر از نظر ذی نفعان، مدیران، کارکنان و مشتریان، متمایز با سایر بانک هاست و نمی توان زحمات همکاران را تحت مدیریت مدیرعامل و اعضای هیات مدیره نادیده گرفت و در مجموع، این تلاش ها منجر شده تا بانک شهر بانکی خوشنام در سطح کشور باشد.
طاهری با اشاره به این که سال جاری در حوزه بانکداری سالی متمایز و دشوار است که موفقیت آن نیازمند تلاش مضاعف است، افزود: بانک شهر در حال حاضر در بسیاری از حوزه ها در حال رشد است و بانکداری حرفه ای را دنبال می کند.
وی با بیان این که معیارهای امروز بانکداری متفاوت از گذشته شده است، افزود: مدیریت ریسک، املاک مازاد، وصول مطالبات و سود آوری، از موضوعات مهم در صنعت بانکداری امروز است.
معاون شعب و توسعه بازاریابی بانک شهر با اشاره به اینکه هم اکنون شاهد استقبال شهروندان و مشتریان شبکه بانکی از خدمات بانک شهر؛ به خصوص پیشخوان های شهرنت هستیم، گفت: تلاش های کارکنان بانک شهر و توجه به نیازهای مشتریان موجب شده تا امروز این بانک از نگاه مردم، جزو ۵ بانک برتر باشد.
طاهری در ادامه با اشاره به اجرای طرح “شکوه شهر” نیز گفت: خوشبختانه استقبال از این طرح که به منظور افزایش رضایتمندی شهروندان و تسهیل در بهره مندی از تسهیلات خرد این بانک اجرا شده است، در حال افزایش است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا