اجتماعی و فرهنگی

آمادگی ۱۰۰ درصدی پلیس تهران در محرم/ راه‌بندان و مزاحمت صوتی پذیرفتنی نیست

فرمانده انتظامی پایتخت از آمادگی ۱۰۰ درصدی پلیس تهران در محرم و صفر خبر داد و گفت: بی نظمی، ایجاد راه‌بندان و مزاحمت صوتی در مراسم سید و سالار شهیدان پذیرفتنی نیست.

به گزارش شوراآنلاین، سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت  با تسلیت فرا رسیدن ایام حزن و اندوه آل الله، بیان داشت: در حقیقت محرم و صفر باعث شد که اسلام اصیل و راستین که همان اسلام ناب محمد (ص ) سینه به سینه و نسل به نسل از کوران حوادث مختلف به سلامت عبور کند و به دست ما برسد.

وی با اشاره به اینکه حماسه عاشورا حماسه ای تاریخ ساز شد و ندای مظلومیت، حقانیت و حق طلبی سالار شهیدان همچنان در گوش زمان طنین‌انداز است اعلام داشت: امام حسین همه هستی خود را فدا کرد تا اسلام فدای تزویر، ریا و نفاق نشود.

رئیس پلیس پایتخت عنوان کرد: نیروی انتظامی خود را خادم و خدمتگزار مردم می‌داند و همه تلاش خود را به کار خواهد بست تا عزاداری عزادارن سید سالار شهیدان در کمال امنیت و آرامش برگزار شود.

وی با تاکید براینکه بی نظمی، ایجاد راه بندان و مزاحمت صوتی در مراسم سید سالار شهیدان پذیرفتنی نیست، بیان داشت: باید تلاش کنیم بگونه‌ای رفتار نشود که بیگانگان، مفسدان و معاندان از آن بهره برداری منفی کنند.

سردار رحیمی گفت: امام حسین (ع) نماد و اسوه همه خوبی‌هاست، از این رو لازم است که در نهایت نظم وانضباط مراسم عزای حسینی را اقامه نماییم و از هر عملی که موجب وهن مذهب شود به شدت دوری گزینیم.

وی افزود: در ایام محرم و صفر فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با آمادگی صد در صد آماده خدمت رسانی به شهروندان عزیز تهرانی است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا