شورای شهرصفحه اصلی

تذکر مسجدجامعی به شهردار تهران: معلوم نیست ۹۱ درصد درآمد شهرداری در کجا هزینه شده است

عضو شورای شهر تهران ضمن تذکر به شهرداری به دلیل عدم ارائه گزارش دو ساله عملکرد گفت:‌ مشخص نیست که ۹۱ درصد تحقق درآمد شهرداری در سال جاری کجا هزینه شده است.

به گزارش شوراآنلاین، احمد مسجدجامعی عضو شورای شهر تهران درباره گزارش ارائه شده توسط حسن رسولی در جلسه شورای شهر امروز اظهار داشت: این گزارش نشان از تحقق درآمدها به صورت مثبت و صعودی دارد و اینکه ۹۱ درصد درآمدها تحقق یافته هر چند خبر خوبی است ولی نتایج آن در سطح شهر احساس نمی‌شود

وی افزود:‌در بسیاری از پروژه‌های شهری اتفاق جدی رخ نداده و باید مشخص باشد که این ۹۱ درصد از درآمدها کجا هزینه شده است؟!

این عضو شورای شهر تهران تصریح کرد: بر اساس این ۹۱ درصد از درآمد باید بخشی از کارهای عمرانی انجام می‌گرفته ولی محقق نشده و از طرفی در شورای شهر عوارض جدید وضع کردیم تا کیفیت ارائه خدمات بیشتر شود ولی کیفیت تغییری نکرده است.

مسجدجامعی تصریح کرد: در این گزارش باید به صورت تفکیکی دارایی‌های سرمایه‌ای، مالی و … معلوم شود و مشخص باشد کدام درآمد مربوط به عوارض و کدام مربوط به فروش املاک بوده است البته محسن هاشمی در ادامه صحبت‌های مسجدجامعی گفت این مسئله در گزارش آقای رسولی کامل عنوان شده است و از دوستان خواهش دارم که کامل گزارش را بخواهند.

وی گفت: حتما چنین اقدامی را انجام خواهد داد ولی باید علاوه بر گزارش شورای شهر شهرداری نیز گزارش دو ساله عملکرد ارائه دهد و این مسئله ضرورت دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا