ورزشی

تمجید فدراسیون جهانی از آسمانخراش ایرانی

فدراسیون جهانی بسکتبال در گزارشی به تمجید از ستاره تیم ملی ایران در جام‌جهانی ۲۰۱۹ چین پرداخت.

به گزارش شوراآنلاین، فدراسیون جهانی بسکتبال (FIBA) امروز (چهارشنبه) طی گزارشی به بررسی ستارگان هفت تیم آسیایی حاضر در جام جهانی ۲۰۱۹ چین پرداخت که در این میان نام حامد حدادی سنتر و ستاره نام آشنای تیم ملی ایران نیز به چشم می خورد.

فدراسیون جهانی نوشت:

“ایران قرار است برای سومین دوره متوالی حضور در جام‌جهانی بسکتبال را تجربه کند که بدون شک یکی از بزرگ‌ترین دلایل این موفقیت، حضور حامد حدادی در ترکیب تیم ملی ایران است. البته قبل از اینکه حدادی ایران را به جام‌جهانی برساند، آن‌ها ابتدا باید در آسیا قهرمان می‌شدند که با انجام دادن این کار خود را اثبات کردند.

حدادی در رقابت‌های کاپ آسیایی ۲۰۰۷ با کسب ۱۳.۴ امتیاز و ۹.۶ ریباند در طول مسابقات، باعث شد ایران برای نخستین بار قهرمان آسیا شود. سنتر ایران در بازی فینال رقابت‌های سال ۲۰۱۷، مقابل لبنان ۳۱ امتیاز و ۱۰ ریباند را به ثبت رساند.”

فدراسیون جهانی در این گزارش به تمجید از بازیکنانی چون “یی جیانلیان سنتر (پست ۵) تیم ملی چین، میک کریک شوتینگ گارد و اسمال فوروارد (پست ۲ و ۳)، زید عباس فوروارد (پست ۳) تیم ملی اردن، گابه نوروود شوتینگ گارد (پست ۲) تیم ملی فیلیپین،‌ ماکوتو هجیما شوتینگ گارد (پست ۲) تیم ملی ژاپن، شئا ایلی گارد راس (پست ۱) تیم ملی نیوزلند و کیم جونگ‌کیو سنتر (پست ۵) تیم ملی کره‌جنوبی نیز پرداخته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا