شورای شهرصفحه اصلی

واکنش عضو شورای تهران به مجرم شناخته شدن در دادگاه کارکنان دولت

عضو شورای اسلامی شهر تهران که در پی شکایت ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان محکوم شده بود، می‌گوید به این حکم اعتراض کرده است.

به گزارش شوراآنلاین، ناهید خداکرمی در این  گفت: با این شکایت به دادسرای رسانه و سپس دادگاه کارکنان دولت فراخوانده و در دادگاه کارکنان دولت به جرم تشویش اذهان عمومی به پرداخت ۴ میلیون تومان جریمه نقدی با تعلیق دو ساله محکوم شدم.

وی افزود:پس از انجام دفاعیات در دادسرای رسانه، باوجود اینکه بازنشسته دانشگاه هستم، پرونده ام در شعبه ۲ دادسرای کارکنان دولت به ریاست قاضی دانشور ارجاع شد و در دادگاه از خود دفاع کردم. البته قاضی دفاعیات من را موثر تشخیص نداد و هفته گذشته حکم صادر شد.

به گفته خداکرمی در کیفرخواست، نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی به دلیل انتشار توییت، به عنوان اتهام مطرح شده بود و ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان در پی انتشار توئیتی که پس از بازدید از فرودگاه امام خمینی(ره) منتشر کرده بود از وی شکایت کرد.

عضو شورای شهر تهران افزود: در آن توئیت نوشته بودم “دیروز در حاشیه بازدید از شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) رفع موانعی مانند حجاب اجباری در بخش ترانزیت و مناطق آزاد به عنوان راهی برای گسترش صنعت توریسم و عدم خروج سرمایه ها و ارزش کشور مطرح شد در شرایط فعلی توجه به این پیشنهاد می‌تواند تحول بسیار مثبتی باشد”.

وی گفت: من نظر کارشناسی خود را به عنوان یک معلم و کارشناس امور زنان مطرح کردم و ستاد امر به معروف و نهی از منکر اصفهان می‌توانست به جای طرح شکایت، در این خصوص با من گفت و گو کند.

خداکرمی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم با رویکردی که رئیس قوه قضاییه در نظر گرفته است واقعاً روزی کسی برای حرف زدن و ابراز عقیده محکوم نشود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا