مدیریت شهری

به مناسبت عید قربان در منطقه۹ انجام شد؛ راه اندازی مرکز عرضه بهداشتی دام زنده

شهرداری منطقه۹ در آستانه فرا رسیدن عید قربان، نسبت به برپایی مرکز عرضه بهداشتی دام زنده در بوستان شهید خوش لفظ اقدام کرد.

به گزارش شوراآنلاین و به نقل از روابط عمومی منطقه۹، رضا مددی سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه۹ با اعلام این خبر گفت: ایجاد این مرکز با هدف رفاه شهروندان در دسترسی به دام بهداشتی در دستور کار قرار گرفت.
وی افزود: در این مرکز دام زنده با نظارت دامپزشک و پس از انجام معاینات لازم به شهروندان عرضه می شود که شهروندان منطقه می توانند نذورات خود را از این جایگاه خریداری کنند.

سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه۹ عنوان کرد: این مرکز به مساحت ۱۵۰۰ متر مربع در بوستان شهید خوش لفظ واقع در خیابان ۴۵ متری زرند تقاطع خیابان واشقانی فراهانی ساخته شده است که افزون بر غرفه های فروش دام مجاز از محل قربانگاه و پذیرایی برخوردار است.

به گفته مددی گوشت دام خریداری شده پس از ذبح به صورت بسته بندی و آماده برای پخش در اختیار خریداران قرار می گیرد.
سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه۹ اذعان داشت: اداره خدمات شهری و ساماندهی اقدامات لازم را برای آماده سازی محدوده اطراف قربانگاه اعم از پاکسازی، رفت و روب، شستشوی معابر، انهار وجداول را در دست اجراء دارد و همچنین برای استقرار نیروهای شهربان و حریم بان به لحاظ آماده باش کامل و جلوگیری از فروش هرگونه دام غیر مجاز در سطح محدوده نیز هماهنگی و برنامه ریزی های لازم صورت گرفته است.

وی در خاتمه اظهار کرد: اداره زیبا سازی مسئولیت تبلیغات محیطی در سطح شهر و به خصوص اطراف جایگاه عرضه بهداشتی دام را بر عهده دارد و به منظور رفاه حال شهروندان هماهنگی های لازم با سازمان آتش نشانی و اورژانس تهران به عمل آمده است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا