اجتماعی و فرهنگی

حفظ منافع ملی و مصالح شهروندان با تلاش در عرصه آگاهی بخشی/رونق تولید در دستور کار اقدامات بانک شهر

مدیر مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر خبرنگاران را خط مقدم جریان آگاهی بخشی دانست و گفت: بی شک مراقبت از منافع ملی و مصالح شهروندان جز با مجاهدت در عرصه آگاهی بخشی ممکن نخواهد شد.

به گزارش شوراآنلاین و به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی، حمیدرضا عظیمی در آستانه فرا رسیدن روز خبرنگار در نشستی با حضور اصحاب رسانه با بیان اینکه سالروز شهادت محمود صارمی خبرنگاری که روایت‌گر ایثار بود ، فرصتی است تا از تلاش و زحمات اصحاب رسانه قدردانی شود،افزود: این روز یادآور کسانی است که از جوهر جان خود برای آشکار شدن حقیقت مایه گذاشتند.

وی در ادامه با اشاره به فعالیت های رسانه ای بانک شهر و توسعه تعاملات مرکز ارتباطات و روابط عمومی این بانک با خبرنگاران، تصریح کرد: در طی یک سال گذشته به طور میانگین روزی یک خبر با محوریت اقدامات و خدمات بانک شهر در رسانه ها منتشر شده و این آمار بیانگر اراده این بخش از بانک در جهت اطلاع رسانی از اقدامات و عملکرد خود به جامعه و نوعی پاسخگویی به نیاز مشتریان جامعه است.

عظیمی با بیان اینکه در سالجاری و با تاکید مدیرعامل بانک، توجه به ” رونق تولید” در دستور کار اقدامات بانک شهر قرار داشته است، عنوان کرد:طی ۵ ماه گذشته تلاش شده ضمن افزایش تعاملات با تولیدکنندگان و شنیدن دغدغه های آنان ، با اعطای تسهیلات مناسب در رفع موانع تولیدات داخلی در شرایط اقتصادی کنونی قدم های تاثیرگذاری برداشته شود.

مدیر مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر با اشاره به حرکت بانک شهر در جهت بانکداری حرفه ای ، خاطرنشان کرد: خوشبختانه با تغییر خط مشی بانک در جهت افزایش رضایتمندی مشتریان، قیمت تمام شده پول در این بانک ، طی یکسال اخیر کاهش یافته است.

وی با تاکید بر اینکه کماکان حمایت از توسعه و آبادانی شهرها و به خصوص کمک به حل معضلات کلانشهرها در دستور کار بانک شهر قرار دارد،گفت:تمامی اقدامات بانک در چارچوب قوانین و مقررات بانک مرکزی و با تکیه بر اصول بانکداری انجام شده و خواهد شد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا