از نتایج پرسپولیس راضی نیستم/برای تغییر سرمربی سیاست خودم را دارم

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین محمدحسین نژاد فلاح در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره انتخابش به عنوان قائم مقام باشگاه پرسپولیس با بیان مطالب فوق اظهار کرد: درخواست وزارت ورزش این بود که کنار باشگاه باشیم و به این تیم کمک کنیم. امیدوارم با تعامل دیگران بتوانیم مشکلات را برطرف کنیم.

اجازه نمی‌دهیم مشکلات مالی روی تیم اثر بگذارد
وی تاکید کرد: مشکلات مالی به گونه‌ای نیست که به تنهایی و یک شبه بتوانم آنرا حل کنم. قطعا مشکلات زیادی وجود دارد ولی تمام تلاش ما این است که اجازه ندهیم دغدغه‌های مالی روی تیم ما اثر نگذارد.

با حمایت وزارت ورزش آمدم
قائم مقام باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سئوال که  برای حل مشکلات این باشگاه تا چه اندازه مورد حمایت وزارت ورزش قرار دارد، گفت: وقتی یک ارگان و یا نهاد یک فردی را به عنوان قائم مقام انتخاب می‌کند، خودش بزرگترین دلگرمی و حمایت است! من با حمایت وزارت ورزش آمدم و قرار است با تعامل اعضای هیات مدیره و سایر همکاران مشکلات را برطرف کنیم.

برای تغییر سرمربی سیاست خاص خودم را دارم
نژاد فلاح در خصوص وضعیت سرمربی پرسپولیس و احتمال تغییر حمید درخشان، تاکید کرد: در این مورد من سیاست خاص خودم را دارم. اولین برنامه‌ام این است که امروز سر تمرین پرسپولیس حاضر شوم و با بازیکنان و کادر فنی جلسه برگزار کنم. البته قبل از آن حتما نقطه نظرات حمید درخشان را خواهم شنید. نتیجه صحبت‌های من با درخشان، اعضای هیات مدیره و اعضای کمیته فنی در تصمیم گیری درباره سرمربی تاثیرگذار است.

اصلا از نتایج پرسپولیس راضی نیستم
وی در پاسخ به این سئوال که «آیا از نتایج و جایگاه تیم پرسپولیس رضایت دارید؟» تصریح کرد: خیر، نه من و نه هیچکدام از طرفداران از نتایج و جایگاه تیم اصلا راضی نیستند. شرایط تیم بسیار سخت و دشوار است. خود کادر فنی و بازیکنان هم از قرار گرفتن در این رده از جدول راضی نیستند. توقع این بود که پرسپولیس در کورس قهرمانی باشد.

اولین پارامتر نتیجه نگرفتن، کادر فنی است
قائم مقام پرسپولیس درباره اینکه آیا تغییر کادر فنی می‌تواند دوای درد مشکلات و نتیجه گیری این تیم باشد، خاطرنشان کرد: نمی‌توانیم بگوییم وقتی یک تیم نتیجه نمی‌گیرد، کادر فنی تنها مقصر آن است ولی بدون شک اولین پارامتر و اولویت عملکرد کادر فنی است.

مذاکره با افشین قطبی و برانکو ایوانکوویچ
نژادفلاح در خصوص اینکه آیا با برانکو ایوانکوویچ یا افشین قطبی مذاکره‌ای داشته است یا خیر، تاکید کرد: خیر من مذاکره‌ای نداشتم.

«آیا نماینده شما با این دو مربی مذاکره‌ای انجام داده است؟» قائم مقام پرسپولیس بدون ارائه پاسخ شفاف به این سئوال، گفت: این مسائلی است که بعدا باید به آن بپردازیم.

مشکل مالیاتی در قرارداد دیده می‌شود
وی همچنین درباره مشکل مالیاتی این دو مربی برای حضور در ایران در صورت مذاکره و توافق نهایی با پرسپولیس، اظهار کرد: نه درباره این دو مربی که به صورت کلی هر مربی دیگری که چنین مشکلی داشته باشد، نتیجه این مشکل در قرارداد آورده می‌شود و تاثیراتش را روی قرارداد می‌گذارد و یکی از دو طرف متعهد به پرداخت مالیات خواهند بود.

نگران واگذاری استقلال و پرسپولیس بودم
قائم مقام باشگاه پرسپولیس درباره لغو مزایده باشگاه پرسپولیس و استقلال خاطرنشان کرد: متاسفانه تصمیم گیری‌ها واقعی نیست. من از قبل نگران این نوع واگذاری بودم. قبلا هم گفته بودم نکند بلایی از جنس راه آهن سر پرسپولیس و استقلال بیاید. حالا مشکلات راه آهن قابل جمع شدن بود ولی در صورتی که این مشکل برای استقلال و پرسپولیس رخ می‌داد معلوم نبود چه بلایی سرشان بیاید.

می‌خواستند این دو باشگاه را از خود دور کنند
نژاد فلاح با بیان اینکه سر نحوه واگذاری استقلال و پرسپولیس حرف دارد، گفت: فروشنده‌های استقلال و پرسپولیس جوری برخورد کردند که انگار می‌خواستند این دو باشگاه را از خود دور کنند. واگذاری به این شکل به قیمت تعجیل است. خریداران باید احساس کنند که از خرید این دو باشگاه منتفع می‌شوند و سرمایه، آبرو و خودشان تهدید نمی‌شوند. این نیازمند سیاستگذاری خاص خودش است.

به گزارش مهر، نژاد فلاح همچنین صبح امروز دوشنبه در گفتگو با رادیو ورزش، اظهار کرد: من با مسئولیت مدیرعامل به پرسپولیس آمده‌ام. کل مسئولیت باشگاه با من است و از استعفای آقای سیاسی خبر ندارم. با این حال طبیعی است وقتی به عنوان یک مدیر به باشگاه بیایم، پیگیر وضعیت ایشان هم باشم.

وی درباره اینکه با وجود انتخابش به عنوان قائم مقام باشگاه، وضعیت علی اکبر طاهری (نایب رئیس باشگاه) چه خواهد شد، گفت: طاهری عضو هیات مدیره بود و حتی در همان مقطع هم از من دعوت شد که مسئولیت باشگاه را بپذیرم ولی در آن مقطع برای من و وزارت ورزش شرایط فراهم نشد. من الان قائم مقام باشگاه پرسپولیس هستم نه قائم مقام طاهری. البته برای طاهری و دیگر همکاران احترام زیادی قائلم.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس درباره اینکه گفته بود کاری می‌کند تمام مشکلات مالی پرسپولیس برطرف شود، گفت: من به اینصورت نگفتم که کاری می‌کنم تا باشگاه دیگر مشکل مالی نداشته باشد. ما در باشگاه پرسپولیس دو نوع مشکل مالی داریم که یکی از آنها به بدهی‌های انباشته باشگاه در سال‌های گذشته بر می‌گردد که طبیعتا حل این مشکل در مقطع زمانی فعلی مقدور نیست

وی اضافه کرد: نوع دوم مشکل ما به مسائل مالی سال جاری بر می‌گردد که تلاش ما این است این بخش را با کمک دوستانمان حل کنیم تا اثرات منفی روی پرسپولیس ایجاد نشده و تیم بتواند بدون این دغدغه به کارش ادامه بدهد. 

نژادفلاح در مورد احتمال ایجاد تغییرات در کادرفنی هم اینگونه اظهار نظر کرد: حمید درخشان به عنوان پیشکسوت وقت گذاشته و اذیت شده است. اگر ایشان هم سرمربی نبود، وظیفه داشتم قبل از حضور در باشگاه به عنوان پیشکسوت از ایشان رخصت بگیرم.

وی اضافه کرد: من با ایشان نشستی دارم و صحبت‌ها و برنامه‌هایش را می‌شنوم اما در پایان فصل باید در صورت توفیق یا ناکامی تیم، پاسخگوی هواداران باشم، بهترین تصمیم را در این خصوص می‌گیرم زیرا با موفقیت و پیروزی‌های متوالی تیم، دنبال جلب نظر هواداران هستم.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس از مشورت با پیشکسوتان و اهالی ورزش برای پیدا کردن راه برون رفت پرسپولیس از این وضعیت خبر داد و گفت: شاید یکی از این راه‌ها تغییر مدیریت بوده و شاید راه‌های دیگر را هم در نظر بگیریم. البته باید از حمید درخشان و بازیکنان تیم به خاطر زحماتی که کشیده‌اند، تشکر کرد اما در این مدت خیلی از مسائل دست به دست هم داد تا تیم نتیجه نگیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا