ورزشی

تا مسابقات به مرز آمادگی می‌رسیم

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلایناسلوبودان کواچ اظهار کرد: خوشبختانه شرایط خوبی در اردوی فنلاند داریم. حس می کنم بازیکنانم با انگیزه‌تر کار می کنند. طبیعی است که هر چه به مسابقات نزدیک شویم، شرایط آمادگی و هماهنگی ها بهتر شود. قطعا حریفان ما هم چنین شرایطی دارند. حتی فنلاند هم نسبت به قبل پیشرفت زیادی کرده است. ما در این مدت باید به آمادگی بیشتری برسیم. بویژه اینکه برخی از بازیکنان کلیدی ما در ماه های گذشته مصدوم بوده اند و مدت زیادی است که بازی نکردند. در جریان این بازی های تدارکاتی امیدوارم به آمادگی کامل برسیم.

 

وی در پاسخ به پرسشی درباره گلایه هایش از برخورد مسئولان گفت: روز گذشته متن گفته های وزیر ورزش ایران درباره ام را شنیدم و این موضوع برایم جای خوشحالی داشت. فکر می کنم یکی از دلایل پیشرفت والیبال ایران همین رویکرد است. البته پیش از این گلایه هایی داشتم که با رئیس فدراسیون مطرح شد. اصلا نمی خواستم آن را در رسانه ها مطرح کنم و از اینکه از حرف هایم برداشت متفاوتی شد، تعجب می کنم. از من فقط درباره مواردی سوال پرسیدند و هیچ مشکل دیگری وجود نداشت. باید تاکید کنم که در مدتی که با تیم ملی ایران همکاری کردم، همیشه به خواسته هایم احترام گذاشته شده است. من هم فکر می کنم به عنوان یک مربی حرفه ای حق دارم که روی خواسته های منطقی خود پافشاری کنم. بازهم تاکید می کنم که هیچ مشکلی دراین باره وجود ندارد و دوست ندارم بدون دلیل و در آستانه مسابقات حساس تیم را دچار این مشکلات کنم.

 

کواچ همچنین درباره احتمال تغییر ترکیب اصلی در مسابقات لیگ جهانی گفت: به دلیل قوانین فدراسیون جهانی باید تعداد مشخصی بازیکن را برای بازی های لیگ جهانی معرفی کنیم. باید تاکید کنم که همه بازیکنانم در اردو خوب هستند و انتخاب بین آن ها بسیار دشوار است. البته ما چند بازی خوب با فنلاند و جمهوی چک داریم. می توانیم به در این مدت به گزینه های خود برای انتخاب ۱۴ نفر اعزامی به آمریکا برسیم.

 

سرمربی تیم ملی والیبال درباره پیش بینی نتایج لیگ جهانی گفت: در والیبال مساوی وجود ندارد. در سطح اول والیبال هیچ تیمی نمی تواند خود را برنده مسابقه بداند. عوامل زیادی در پیروزی یک تیم موثر هستند. ما سال قبل در لیگ جهانی چهارم شدیم. پس می توانیم امسال هم نتیجه قابل قبولی بگیریم. البته این به معنی نیست که کار راحتی داریم. همه کسانی که والیبال را می شناسند می دانند در سخت ترین گروه ممکن هستیم. حتی اگر کسی از والیبال چیزی نداند با نگاه به نتایج حریفان ایران در سال های گذشته می فهمد که چقدر کار ما دشوار است. با این حال باید بجنگیم و تسلیم نشویم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا