مدیریت شهری

بزرگراه یادگار امام تعریض می‌شود

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه ۲ گفت: با تعریض بزرگراه یادگار امام (ره) حد فاصل ایوانک تا دادمان بار ترافیکی اتوبان یادگار امام (ره) کم می شود.

به گزارش شوراآنلاین، امیر حسین حیدرنیا معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه ۲ گفت: اجرای عملیات تعریض بزرگراه ها به دنبال تامین ایمنی در تردد، روان سازی در ترافیک، کاهش زمان سفر، صرفه جویی در مصرف سوخت و کاهش آلودگی هوا و همچنین جلوگیری از بروز تصادفات صورت می گیرد.

حیدرنیا با بیان اینکه با روان سازی ترافیک و کاهش بار ترافیکی معابر و گذرگاه های اصلی کاهش چشمگیری در هزینه های اجتماعی و اقتصادی شهری و فردی خواهیم داشت اظهار کرد: به همین منظور و به دلیل وجود مشکلاتی از این دست در محدوده خروجی و ورودی های خیابانهای ایوانک تا دادمان به سمت بزرگراه یادگار امام (ره) و شیب زیادی که در حدفاصل یاد شده موجب کندی حرکت اتومبیل ها می شد تیم فنی و مهندسی معاونت حمل ونقل و ترافیک این منطقه از حدود یکسال پیش نسبت به تهیه و ارایه طرح تعریض بزرگراه یادگار امام در این محدوده اقدام کردند.

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه ۲ تصریح کرد: پس از تصویب طرح در کمیته طرح هندسی و اخذ مجوز های لازم طرح تعریض بزرگراه یادگار امام (ره) در حد فاصل ایوانک تا دادمان به طول ۸۰۰ متر آغاز شد.

وی با بیان اینکه یکی از مهمترین دلایل اجرای طرح تعریض بزرگراه یادگار امام (ره) در مسیر یاد شده ارایه خدمات بهینه شهری به شهروندان است افزود : هزینه های اجرای این طرح حدود ۲ میلیارد تومان برآورد شده و تا کنون ۵۰ درصد پیشرفت داشته است و با تلاش بی وقفه عوامل اجرایی، تا پایان مرداد ماه به اتمام خواهد رسید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا