شورای شهرصفحه اصلی

شهرداری به دلیل چاپ نشریات کاغذی تذکر گرفت

عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه در تبصره‌ای به صراحت چاپ نشریات کاغذی ممنوع اعلام شده است، گفت: شهرداری مصوبه شورا را عمل نمی‌کند و در بخش‌‌های مختلف اقدام به چاپ نشریات کاغذی می‌کند.

به گزارش شوراآنلاین، حجت نظری در تذکری در صد و پنجاه و هشتمین جلسه شورای شهر تهران اظهار داشت: در شرایط نه چندان مساعد اقتصادی همچنین در عدم تعامل تمام قد سایر دستگاه‌ها به خصوص رسانه‌ملی و با وجود ابهامات در اختیار شورایاران و کاهش تعداد کاندیداها  میزان شرکت کننده  در انتخابات شورایاری‌ها بسیار خوب و قابل توجه بود.

وی ضمن تذکری با اشاره به اینکه بند دو تبصره۲۷ بودجه مصوب شورای شهر تهران برای برای شهرداری تهران است، گفت: ما در این تبصره به صراحت چاپ نشریات کاغذی را ممنوع کردیم، اما همچنان شهرداری در  بخش‌‌های مختلف اقدام به چاپ نشریات کاغذی کرده است.

این عضو شورای شهر عنوان کرد: به عنوان مثال در مورد انتخابات شورایاری اگر ستاد شورایاری نشریه را چاپ می‌کرد ایرادی  نداشت اما شهرداری تهران اینکار را کرده است و من تقاضا دارم هیات رئیسه به جد این موضوع را هم از جهت صرفه‌جویی در مصرف کاغذ و هم از جهت عمل به مصوبات شورا پیگیری کرده و به شهرداری تذکر دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا