مدیریت شهری

شهردار منطقه ۵: برای عملیاتی کردن طرح تفصیلی محله کن تلاش می کنیم

موضوعات محله کن با هدف عملیاتی کردن طرح مصوبه شورای عالی شهرسازی در خصوص ضوابط و مقررات باغات کن در نشستی با حضور شهردار منطقه، امام جمعه کن، رئیس طرح های شهری معاونت شهرسازی ومعماری شهرداری تهران ، مسئول دفتر نوسازی و شورایاران محله کن جمع بندی و برنامه ریزی شد.

به گزارش شوراآنلاین و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۵ در این نشست مدیران شهری در کنار دبیران شورایاری محله کن، راهکارهای پیش رو به منظور حفظ و صیانت باغات، جمع بندی و احصای مسائل مردم کن و برنامه ریزی برای عملیاتی شدن طرح تفصیلی این محله را بررسی کردند.

پیگیری نهایی شدن مصوبات قبلی در خصوص محله کن طی نشست های متعدد با سازمان های ذیربط و شهرداری منطقه، پیشنهاد تسریع طرح تفصیلی ویژه برای طراحی در بافت ارگانیک و قدیمی، شیوه نگهداری و چاره جویی حفظ باغات کشت اجباری، جمع بندی و تلفیق نظرات معتمدین و شورایاری محله کن، ارائه مطالعات و درخواست اهالی محدوده، پی گیری اسناد مالکیت ثبتی برخی ساکنین و بررسی مطالبات بر اساس ضوابط و مقررات، از اقداماتی بود که در این جلسه مطرح شد.

حمید رضا آخوندی مدیر کل طرح های شهری شهرداری تهران با تاکید بر حفظ منافع مردم در باغات کن گفت : شهرداری تهران از بررسی موضوعات محله کن، یک لحظه هم غافل نمانده و با پی گیری های مستمر و نشست های هماهنگی، تلاش می کنیم تا بافت ارزشمند کن حفظ شده و طرح تفصیلی اجرایی شود.

فریدون حیدری شهردار منطقه در این نشست عنوان با استقرار مشاور منطقه در سرای محله کن، مشکلات مردم و نظرات و پیشنهادات آنان دریافت شده و در تلاش برای اجرایی کردن طرح و کسب رضایت شهروندان هستیم.

حجت الاسلام و المسلمین صالح نیا امام جمعه بخش کن، حضور مدیران شهری و تصمیم گیر در بین مردم محله کن را ضروری دانست تا از نزدیک و واقع بینانه برای تسریع اجرای قوانین براساس ضوابط تصمیم بگیرند.

تمام تلاش مسئولین شهری بر آن است که با کمک معتمدین مردم و شورایاری باغات کن و کشت اجباری حفظ شده و رضایت باغداران و اهالی کن کسب شده و نوسازی بافت فرسوده و متراکم مسکونی محله کن تسریع شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا