اجتماعی و فرهنگی

جزئیات حلق آویز شدن کارمند شهرداری منطقه ۲۲/برخورد زننده روابط عمومی شهرداری منطقه

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین بعد از انتشار اخبار غیر رسمی مبنی بر حلق آویز شدن کارمند ناحیه ۴ شهرداری منطقه ۲۲ در فضای مجازی گمانه زنی های زیادی در خصوص صحت و سقم این خبر منتشر شد.

 

با پیگیری های خبرنگار پایگاه خبری شوراآنلاین صحت و سقم این خبر از سوی دفتر شهردار ناحیه ۴ منطقه ۲۲ تایید شد.

 

رییس دفتر شهردار ناحیه ۴ منطقه ۲۲ در این باره به خبرنگار شوراآنلاین گفت: متاسفانه این اتفاق صورت گرفته و یکی از کارکنان ناحیه ۴ به نام آقای فرجی در ساختمان ناحیه حلق آویز کرده است.

 

وی در خصوص جزئیات این اتفاق گفت: واقعا ما هم نمی دانیم چه اتفاقی افتاده است و هنوز هیچ چیزی مشخص نیست. شب گذشته کارمندان بخش اجرایی ۱۳۷ هرچقدر دنبال آقای فرجی می گردند او را پیدا نمی کنند تا اینکه صبح امروز یکی از کارکنان بخش فضای سبز می بیند که آقای فرجی خودش را حلق آویز کرده است. بازهم تاکید می کنم که هنوز جزئیات جدیدی از این اتفاق و انگیزه حلق آویز کردن مشخص نیست.

 

پیگیری های خبرنگار شوراآنلاین حکایت از این داشت که فرد حلق آویز شده حدودا پنجاه ساله و کارمند بخش ۱۳۷ ناحیه ۴ شهرداری بوده که همراه خود نامه ای را به همراه داشته که گواهی می داده با انگیزه کاملا شخصی و به دلیل مشکلات خانوادگی اقدام به خودکشی کرده است. گفته می شود مرحوم فرجی داراری چند فرزند می باشد.

 

اما نکته جالب توجه برخورد زشت و زننده روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲ با خبرنگار پایگاه خبری شوراآنلاین بود. یکی از کارکنان روابط عمومی که حاضر به معرفی خودش نشد با این ادعا که نمی تواند توضیحی در خصوص این اتفاق ارائه کند، در پاسخ به خبرنگار شوراآنلاین گفت:هرچه دلتان می خواهد بنویسید! روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲ بعد از برخورد زننده و غیر محترمانه ای که داشت تلفن را قطع کرد!

 

دفتر ریاست شهرداری منطقه ۲۲ نیز از شنیدن این خبر شوکه شد و در خصوص این اتفاق اظهار بی اطلاعی کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا