شورای شهرصفحه اصلی

چند درصد شورایاری‌ها را زنان تشکیل می‌دهند؟

عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه ۱۱ درصد شورایاری‌ها را زنان تشکیل می‌دهند،‌گفت: با توجه به اینکه نیمی از جمعیت تهران را زنان تشکیل می‌دهند، حضور پررنگ‌تر آنها در انتخابات شورایاری‌ها ضرورت دارد.

به گزارش شوراآنلاین، آرش میلانی در جلسه امروز شورای شهر تهران به موضوع آغاز ثبت‌نام شورایاری‌ها اشاره کرد و گفت: از روز گذشته ثبت‌نام کاندیداهای شورایاری‌ها به صورت الکترونیک آغاز شده است و از شهرداری تهران و هیأت دولت بابت همکاری‌های انجام گرفته در این زمینه تشکر می‌کنیم.

وی افزود: با توجه به الکترونیکی شدن انتخابات شورایاری‌ها مشکل برای داوطلبان با توجه به نقشه‌ای که جهت ثبت‌نام و درج محل کار و سکونت تهیه شده بسیار اندک خواهد شد.

عضو شورای شهر تهران از زنان و جوانان جهت ثبت‌نام در شورایاری‌ها دعوت کرد و گفت:‌ ۱۱ درصد از شورایارانتهران زنان هستند در حالی که نیمی از جمعیت تهران را زنان تشکیل می‌دهند.بنابر این لازم است که حضور پررنگ‌تری در زمینه شورایاری‌ها داشته باشند.

میلانی گفت: امسال بر اساس مصوبه شورای شهر همه افراد از سن ۲۲ سال تمام می‌توانند نامزد انتخابات شورایاری‌ها شوند و امیدواریم افراد دلسوز و علاقه‌مند بتوانند به این عرصه ورود کنند و حق محلات به خوبی پیگیری شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا