مدیریت شهری

رحمان زاده خبر داد:اجرای فضای سبز عمودی بر روی پل های عابر پیاده منطقه ۱۳

شهردار منطقه ۱۳ در جلسه ای با معاونین و مدیران در ناحیه سه اجرای فضای سبز عمودی بر روی پل های عابر پیاده را یکی از راهکار ها برای جبران کاستی فضای سبز در محدوده برشمرد و گفت : با انتخاب فضای مناسب، این طرح در در نقاط مورد نیاز اجرایی می شود.

به گزارش شوراآنلاین و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، مرتضی رحمان زاده شهردار منطقه در جلسه ای که بعد از بازدید میدانی صبحگاهی در ناحیه سه این منطقه برگزار شد گفت: با شناسایی و نیاز سنجی یک محور درمحدوده ناحیه سه ، پیاده روسازی بر اساس استاندارد های لازم برای سهولت در رفت و آمد کلیه اقشار انجام شود.

وی افزود: کمک به نیازمندان و محرومان به عنوان یک اولویت و به صورت مستمر در قالب اهدای سبد کالا، توانمند سازی و … در دستور کار قرار گیرد.

شهردارمنطقه ۱۳ اظهار داشت: با هماهنگی معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه، برنامه هایی برای غنی سازی اوقات فراغت شهروندان به ویژه جوانان و نوجوانان در فضاهای مناسب با استفاده از ظرفیت های محلی اجرا شود تا فضای امید به زندگی و نشاط را در محلات به ارمغان بیاورد.

وی با اشاره به تاکیدات کمیسیون محیط زیست شورای اسلامی شهر تهران مبنی بر مبارزه با جانوران موذی ادامه داد: به صورت جدی و مستمر و با شناسایی کلونی های جانوران موذی به روش های مختلف شامل تخریب لانه های موش و طعمه گذاری اقدام شود.

رحمان زاده ادامه داد:محورهای پر تردد با شناسایی و نصب المان های نوری آذین بندی و نورپردازی تا به ایجاد منظر شبانه شهر کمک کند.

مدیریت کاهش هزینه ها، تعویض جداول شکسته انهار ، احداث انهار جدید با توجه به نیاز سنجی و بر حسب فرسودگی ، رفع سد معبر ساختمانی و رفع عدم انطباق ها از دیگر تاکیدات شهردار منطقه در این جلسه بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا