ورزشی

حضور بهداد سلیمی در لیگ وزنه برداری با سمت جدید

قهرمان وزنه برداری المپیک همراه بیمه رازی و البته نه در قالب ورزشکار در لیگ برتر وزنه برداری حاضر می‌شود.

به گزارش شوراآنلاین، در حالی که گفته می‌شد شاید بهداد سلیمی برای فصل جدید لیگ برتر وزنه برداری بخواهد با تیم پیام ارتباطات حاضر شود اما این وزنه بردار همچنان همکاری خود را با تیم بیمه رازی ادامه می‌دهد اما این مرتبه در نه قالب ورزشکار بلکه در یک سمت جدید این تیم را همراهی خواهد کرد.

سلیمی در پاسخ به این پرسش که آیا قرار است با تیم پیام ارتباطات در لیگ برتر شرکت کند یا خیر تاکید کرد: فعلاً خبر خاص و جدیدی در این مورد ندارم و مقداری مشکلات هست از طرفی اولویت من بیمه رازی است چون چند سال است تیمداری کرده و وزنه برداری را حمایت می‌کند. با مسئولان بیمه رازی هم صحبت کردیم به نتایج خوبی رسیدیم.

او در پاسخ به این پرسش که با چه سمتی با بیمه رازی همکاری می‌کند، گفت: هنوز در این مورد صحبت نکردیم اما قطعاً به عنوان ورزشکار فعالیت ندارم و در قسمت‌های جدید فعالیت خواهم کرد. فدراسیون که جلسه لیگ را بگذارد و کارهای ثبت نام را انجام دهیم سپس در مورد تقسیم کار صحبت خواهیم کرد.

او همچنین در مور حضورش در کمیسیون صلح و ورزش کمیته ملی المپیک نیز گفت: رییس کمیسیون صلح و ورزش پیشنهاد همکاری به من داد و فعلاً قرار است جلسه‌ای داشته باشیم و در مورد آن صحبت کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا