اجتماعی و فرهنگیصفحه اصلی

طرح ترافیک خبرنگاران تعیین تکلیف شد

دبیرکارگروه بررسی مدارک طرح ترافیک خبرنگاری با بیان اینکه وضعیت طرح ترافیک خبرنگاران رسانه‌ها تعین تکلیف شده است،‌ گفت: طرح‌های قبلی تا ارائه طرح‌های جدید معتبر است.

به گزارش شوراآنلاین، فرهاد خوانساری، دبیرکارگروه بررسی مدارک و اسناد متقاضیان استفاده از سهمیه ویژه طرح ترافیک خبرنگاری، در ارتباط با آخرین جزئیات تخصیص طرح ترافیک به خبرنگاران اظهار داشت: طرح‌های ترافیک قبلی تا مشخص شدن تعیین تکلیف نهایی طرح سال ۹۸ معتبر است.

وی افزود: در حال حاضر وضعیت طرح ترافیک همه رسانه‌ها تعین تکلیف شده و فقط پایگاه‌های خبری وضعیت آنها صد در صد مشخص نیست که احتمالاً تا دو روز آینده این مسئله به اتمام می‌رسد.

دبیرکارگروه بررسی مدارک و اسناد متقاضیان استفاده از سهمیه ویژه طرح ترافیک خبرنگاری  بیان داشت: زمان تعیین تکلیف نهایی، اسامی خبرنگارانی که طرح ترافیک دریافت کرده‌اند اعلام می‌شود و پیامک آن نیز به خود خبرنگار ارسال خواهد شد.

خوانساری با بیان اینکه طرح ترافیک مربوط به خبرنگارمحور و نه رسانه محور است، گفت: مدیران مسئول رسانه‌ها در توزیع طرح‌های ترافیک نقش دارند ولی واگذاری آن صد درصد با خود شهرداری است.

وی در مورد کارت‌های بلیت اتوبوس رایگان گفت:‌ افردی که موفق به دریافت طرح ترافیک نشوند کارت بلیت یک ساله به آنها تعلق خواهد گرفت که زمان توزیع آن یک هفته پس از ارائه طرح‌های ترافیک است و میزان آن نیز به صورتی در نظر گرفته که خبرنگار تا پایان دوره یک ساله بتواند از آن استفاده کند.

منبع:فارس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا