مدیریت شهری

شب‌های رمضان با «شبگرد» مهمان باغ کتاب تهران باشید

باغ کتاب تهران به عنوان بزرگترین پاتوق فرهنگی پایتخت، با برنامه‌های مختلف فرهنگی، از جمله ویژه برنامه «شبگرد»، در شب‌های ماه مبارک رمضان، پذیرای مردم تهران خواهد بود.

به گزارش شوراآنلاین و به نقل از روابط عمومی باغ کتاب، برنامه شبگرد را که به شیوه تعاملی با مخاطبان و همراه با برگزاری مسابقه برگزار خواهد شد را صادق علیخانی، مجری رادیو جوان اجرا خواهد کرد و جمعی از هنرمندان، نوازندگان و کارشناسان فیلم و کتاب، در بخش‌های مختلف آن به ارائه برنامه خواهند پرداخت.

از دیگر بخش‌های برنامه «شبگرد» که هر شب در بازه زمانی ۲۱ الی ۲۳ در سروستان باغ کتاب تهران برگزار می‌شود، می‌توان به اجرای زنده نمایشنامه‌های طنز با محوریت مسائل اجتماعی توسط گروه «رادیو فریاد»، اجرای تکنوازی‌های موسیقی، معرفی، نقد و تحلیل کتاب و فیلم به ویژه فیلم‌های اکران شده در سینماها در ایام ماه مبارک رمضان، اشاره کرد.

شعرخوانی و خوانش متن‌های کهن مانند اخلاق ناصری، فیه‌مافیه، تذکره‌الاولیا، بوستان سعدی، گلستان سعدی، قابوس‌نامه و… ، از جمله بخش‌های ویژه این برنامه هستند.

همچنین در ایام ماه رمضان، ساعت کاری باغ کتاب تهران، تا ساعت ۳ بامداد تمدید شده است. مرکز علم‌ها، بخش‌های سرگرمی و همچنین فروشگاه کودک و نوجوان ِباغ کتاب تهران در ماه مبارک رمضان از ساعت ۱۰ تا ۲۲ دایر است. همچنین فروشگاه‌های باغ کتاب تهران و میز‌های پژوهش این مجموعه از ساعت ۱۰ تا ۳ بامداد، پذیرای بازدیدکنندگان محترم خواهد بود.

گفتنی است مراکز عرضه مواد خوراکی در مجموعه باغ کتاب تهران از افطار تا سحر دایر است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا