شورای شهرصفحه اصلی

محسن هاشمی خبر داد: برگزاری انتخابات شورایاری‌ها تا ۳۱ خرداد

رئیس شورای شهر تهران گفت: در صورت نهایی شدن آئین‌نامه‌ها انتخابات شورایاری‌ها تا ۳۱ خرداد برگزار می‌شود.

به گزارش شوراآنلاین، محسن هاشمی در حاشیه  صد و چهل و یکمین جلسه شورای شهر تهران در ارتباط با جلسه امروز شورا اظهار داشت: اساسنامه شورایاری‌ها با پیشنهاد تعدادی زیادی از اعضا مورد بررسی قرار گرفت که بخشی از آن ناتمام ماند و قسمتی از این وظایف شورایاری‌ها در ماده ۱۲ تمام نشد و در جلسه بعدی اتمام تغییرات در اساسنامه شورایاری‌ها صورت می‌پذیرد.

وی در مورد زمان برگزاری انتخابات شورایاری‌ها گفت: پیشنهاد ستاد، ۳۱ خرداد بود و تا اواخر خرداد باید برگزار شود البته باید ببینیم که آیا آئین‌نامه‌های مطرح شده در شورا به موقع به اتمام می‌رسد.

رئیس شورای شهر تهران در ارتباط با کرایه‌های تاکسی گفت: در این زمینه از رئیس کمیسیون  حمل و نقل سوال کنید ایشان با دقت پاسخ خواهند داد و من نباید در کار کمیسیون‌های تخصصی دخالت کنم. هر چند که عضو این کمیسیون هستم ولی اطلاع دارم که به صورت جدی آقای علیخانی در جریان موضوع کرایه‌های حمل و نقل عمومی هستند.

هاشمی در ارتباط با موضوع عملیات عمرانی در پل گیشا گفت: آن طور که من می‌دانم در گذشته قرار نبود دست به این پل بزنند و باید عملیات به صورتی انجام می‌گرفت که پل برداشته نشود ولی به دلیل احساس خطر پیشگیری صورت گرفته است.

رئیس شورای شهر تهران گفت: این مسئله خطرهایی دارد که  به نظر می‌رسد معاونت فنی و عمرانی شهرداریشرایطی را در نظر گرفته و به نظرم معاونت فنی وعمرانی تمهیدات لازم را انجام نداده که هم تردد و عملیات اجرایی با هم صورت گیرد که چنین اقداماتی بستگی به جسارت افراد حتی در کارهای تخصصی دارد.

هاشمی در خصوص اختصاص جرایم راهنمایی و رانندگی به توسعه زیرگذرهای مترو گفت: در شهرداری تخصیص اعتبار در این زمینه صورت گرفته است.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا جرایم رانندگی قرار نبوده است که تنها در جهت توسعه پارکینگ‌های پایتخت در نظر گرفته شود،‌گفت:‌من در جریان دقیق نیستم و باید این موضوع را بررسی کنم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا