سیاسی

حکیمی‌پور: دوراهی «جنگ -مذاکره» واقعیت ندارد

دبیرکل حزب اراده ملّت با بیان اینکه دیپلماسی پویا است و اینطور نیست که دو راه بیشتر نداشته باشیم، تصریح کرد: اینکه ما در دو راهی جنگ یا مذاکره و صلح قرار داریم حرف درستی نیست و من این را قبول ندارم.

به گزارش شوراآنلاین، احمد حکیمی‌پور دبیرکل حزب اراده ملّت درباره تصویرسازی برخی رسانه‌های داخلی مبنی بر قرار گرفتن در دو راهی جنگ و مذاکره گفت: شرایط کشور طوری است که تحت فشار ناجوانمردانه دشمنان هستیم و در چینین شرایطی باید به فکر انسجام و وحدت و همدلی باشیم.

وی با بیان اینکه مسئولان و تصمیم‌گیران اصلی باید طوری تدبیر کنند که به نفع کشور باشد، اظهار داشت: آن‌ها در خط مقدم هستند و واقعیت‌ها را می‌بینند و تصمیم‌های لازم را خواهند گرفت. وظیفه ما این است که کمک کنیم فضا فضای آرام و امیدوارکننده‌ای باشد و التهاب‌ها کم باشد.

حکیمی‌پور با بیان اینکه دیپلماسی پویا است و اینطور نیست که دو راه بیشتر نداشته باشیم، تصریح کرد: اینکه ما در دو راهی جنگ یا مذاکره و صلح قرار داریم حرف درستی نیست و من این را قبول ندارم. در دیپلماسی بی‌نهایت راه‌های مختلف وجود دارد.

وی افزود: دیپلماسی پیچیدگی‌ها و ظرافت‌های خاص خودش را دارد و مسئولان دیپلماسی کشور که بیشت از هر کسی به مسائل آشنا هستند طبق منافع ملّت تصمیم خواهند گرفت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا