شورای شهر

آیا شهرداری بهزیستی، آموزش و پرورش، محیط زیست و سازمان فرهنگی است؟

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین  مجتبی شاکری در دویستمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران درباره پروژه شهید هرندی اظهار داشت: از گزارش آقای امرودی در خصوص پروژه شهید هرندی تشکر می‌کنم ولی در حال حاضر شهرداری چه کاره است و باید در شهر چه اقداماتی انجام دهد؟ درحال حاضر مصوبات نیمه کار رها می‌شود و از این موارد نیز زیاد داریم.

وی خاطر نشان کرد: چند میلیون نفر با توجه به بافت فرسوده در زلزله احتمالی در خطر هستند و دفن می‌شوند؟ در اثر شیرابه‌ها چند میلیون‌ نفر در معرض خطر هستند؟ آیا شهرداری، بهزیستی، آموزش و پرورش، محیط زیست و یا سازمان میراث فرهنگی؟

عضو شورای اسلامی شهر تهران افزود:  2 هزار نقطه میراثی در شهر تهران که عنوان کرده بودند که البته به نقل از بنده به غلط عنوان کرده بودند فقط در منطقه ۱۲ وجود دارد.

وی گفت: منطقه ۱۲، منطقه‌ وسیعی است که یک محله آن هرندی است نباید تمام اقداماتی که در یک محله صورت می‌گیرد را به کل منطقه اختصاص بدهیم. بهترین مساجد و مدارس را ما در منطقه ۱۲ داریم. هرندی یک محدوده کوچکی است که باید مشکلات آن حل شود.

شاکری ادامه داد: افتخار ما این است که در آن منطقه بتوانیم کاری انجام دهیم ولی نباید این اقدامات مقطعی باشد در حال حاضر بگویند چند کودک کار و خیابانی را نجات داده‌ایم و ساماندهی کرده‌ایم در این حوزه سال‌هاست شهرداری دارد فعالیت می‌کند.

وی با اشاره به اینکه مجموعه اقدامات پیوستگی با هم ندارد گفت: باید تمامی دستگاه‌ها در این زمینه ورود پیدا کنند به عنوان مثال در منطقه هرندی ۹ قومیت متفاوت جمع شده است لذا نمی‌توان برای آنجا پیوست فرهنگی ایجاد کرد ولی در همان منطقه ۱۲ در خیابان ایران یک پیوند فرهنگی وجود دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا