مدیریت شهری

مدیر عامل سازمان بهشت زهرا(س) به عنوان مدیر نمونه جنوب استان تهران و شهرستان ری انتخاب شد

سعید خال مدیر عامل سازمان بهشت زهرا(س) و شهردار حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) طی مراسمی از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای دومین سال پیاپی به عنوان مدیر نمونه جنوب استان تهران و شهرستان ری انتخاب شد.

به گزارش شوراآنلاین و به نقل از روابط عمومی سازمان بهشت زهرا(س) در این مراسم که به مناسبت هفته کارگر در روز یکشنبه ۸ اردیبهشت ماه ۹۸ با حضور پروانه مافی نماینده مجلس شورای اسلامی، علیرضا محجوب دبیر کل خانه کارگر، جمالی پور معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری و مدیران ارشد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و نمایندگان تشکل های کارگری کشور در محل شهرک صنعتی شمس آباد برگزار شد، از مدیران نمونه جنوب استان تهران و شهرستان ری در سال ۱۳۹۷ تجلیل به عمل آمد.

میزان رضایت مندی حداکثری شهروندان از خدمات بهشت زهرا(س) در سال ۱۳۹۷، پاسخگویی و شهروند مداری، برگزاری جشن بزرگ ۲۰۰۰ نفری پرسنل و تکریم کارگران بهشت زهرا(س)، تعهد در انجام وظیفه و خدمات رسانی مطلوب به شهروندان از جمله ملاک های ارزیابی جهت انتخاب مدیر عامل سازمان بهشت زهرا(س) به عنوان مدیر نمونه بوده است.

شایان ذکر است: سازمان بهشت زهرا(س) یکی از سازمان های خاص و منحصر به فرد و بدون تعطیلی شهرداری تهران می باشد که روزانه بین ۱۵۰ تا ۲۰۰ نفر از اموات مسلمین را رتق و فتق می کند این سازمان در روزهای سخت و بحران نیز همواره در کنار خانواده های داغدار تهرانی و سایر هموطنانمان بوده و تعطیلی در این سازمان معنا ندارد و برخی کار این سازمان را با عقربه های ساعت مقایسه می کنند.

خدمات رسانی به خانواده های معظم شهدا و جانبازان و ایثارگران و زائران حرم مطهر امام خمینی(ره) از دیگر اقدامات این سازمان است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا