مدیریت شهری

شهردار منطقه۱۷: امیدآفرینی را چراغ راه سال ۹۸ کنیم

صبح امروز اولین جلسه شورای مدیران منطقه۱۷ با حضور امیرمحسنی شهردار منطقه برگزار شد.

به گزارش شوراآنلاین و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۷، محسنی در ابتدای این جلسه به مناسب جان باختن تعدادی از هموطنان عزیز کشورمان در حادثه سیلاب های نوروزی گفت: در روزهای آغازین سال حوادث تلخی را تجربه کردیم، همه آن درگذشتگان را همانند خواهران و برادران خود می دانم و برای بازماندگان شان آرزوی صبر دارم.

در این جلسه برش سوم از برنامه چهار ساله توسعه و تحول، سند عملیاتی سال ۹۸ توسط شهردار منطقه به معاونین و مدیران ابلاغ شد.

این برنامه استوار بر ۵ رکن است و به مباحث بازآفرینی، منابع و مصارف، کیفی سازی و… می پردازد.

محسنی در ادامه جلسه شورای مدیران گفت: بیش از هزار نقطه در سطح منطقه شناسایی کرده ایم. امکان و فرصتی که حاصل عقب نشینی ها و توسعه شهری بوده؛ امسال این فرصت را در اختیار نواحی سه گانه برای توسعه شهر قرار خواهیم داد.

شهردار منطقه۱۷ تاکید کرد: وظیفه کارکنان و حوزه های فکر و اندیشه این است که با هم افزایی با معاونت ها برای تولید ثروت در منطقه ایده های خود را ارائه کنند.

محسنی در ادامه گفت: اگر کار برای رضای خدا، هدفمند و با برنامه ریزی باشد بالاخره در جای خود دیده خواهد شد. اگر فردی به دنبال رشد خود و سازمانش باشد، باید بدون تردید برنامه ریزی داشته باشد.

شهردار منطقه۱۷ با اشاره به بحران سیل ایام نوروز در پایتخت گفت: بحمدالله با درایت مدیریت شهری در شهر تهران و در سطح مناطق، بحران سیل با پیش بینی و پیشگیری از یک بحران بزرگ عبور کردیم. با دستور شهردار محترم تهران همه رود دره ها و مسیل ها در اقدامی عملیاتی در سطح شهر تهران لایروبی شد. در منطقه ۱۷ نیز همکاران جان بر کف خدمات شهری و نواحی با حضور در مسیل ها و قنوات اقدام‌به لایروبی کردند. جا دارد از همه این عزیزان تشکر ویژه کنم.

در ایام نوروز بسیاری از حوزه ها تلاش کردند، امیدوارم در سال جدید با مثبت اندیشی کاری کارستان کنیم. ان شاءالله #امیدآفرینی چراغ راه ما در سال ۹۸ باشد و اتفاقات خوشایندی برای شهروندان رقم بزنیم.

وی در پایان گفت: ۱۲۰۰ تن آسفالت در ایام تعطیلات نوروزی در سطح منطقه پخش شد و این یک اتفاق خوب برای منطقه است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا